11 Reacties

één jaar geleden

Mijn dochtertje doet hetzelfde tijdens het verschonen geef ik haar iets die normaal mag dat niet pakken bijvoorbeeld een zelf, kaam, een pamper, een shampoo hhh als wat nieuwe voor haar is een dat helpt

één jaar geleden

Ook dat helpt niet helaas . Onze commode is ook niet zo groot en alles wat ernaast ligt voor hij op de grond

één jaar geleden

Voor is gooit

één jaar geleden

Hier helpt t enorm om de luierdoekjes te geven, dat knispert zo lekker. Al t andere is ook niet interessant 😅

één jaar geleden

Hier doe ik het tegenwoordig op de bank, op bed of op de grond. Hier helpt 9 van de 10 keer ook niks, al maanden is het elke keer weer strijd. Heb het voor nu maar geaccepteerd. Ook luierbroekjes zijn een hele uitkomst! Wel duurder maar het scheelt zoveel gedoe! Zelfs als ze weg kruipt kan ik de luier nog aantrekken🤣🤣

één jaar geleden

Dit hadden wij ook, duurt even en is heel vervelend, maar het gaat ook weer over! Succes

één jaar geleden

Hier helpt nu voor hem zingen enigszins. Maar het is een fase ook nog erger geweest, dus hopelijk is het bij jou ook een fase!

één jaar geleden

Ik heb optrekbroekjes gekocht. Scheelt alweer een hoop gedoe 😁

één jaar geleden

Bij ons ook soms en dan geven we haar iets wat ze anders niet mag zoals afstandsbediening...soms ook een baby animatie afspelen op gsm en zodat ze er naartoe kan kijken...makkelijkste op te verversen is op de waskussen omdat het in het midden iets dieper is en dus moeilijker is om te draaien

één jaar geleden

Wij zijn overgegaan op luierbroekjes

één jaar geleden

Op de bank op de grond… en in de houdgreephouden🤣. Als je me soms zou zien zitten dan kom je niet meer bij. Ook al vaak zat ontlasting aan de vingers gehad door deze dagelijkse strijd