9 Reacties
茅茅n jaar geleden
Wij knopen een hydrofiele doek (als een soort luier) bij ons zoontje om (losjes zodat de billetjes lucht krijgen, maar goed genoeg dat het in ieder geval ontlasting opvangt. En zetten hem dan eventjes in de box, meestal rond de tijd dat hij z'n fruit ofzo krijgt, dan kan hij even spelen en daarna z'n fruit eten in de box. Zodat dus niet alles vies word, mocht hij wat verliezen 馃き als het vies word in de box, uiteraard verschonen enzo
茅茅n jaar geleden
Bij irritatie gebruiken wij inotyol.
Doet wat andere cremes niet kunnen: in 1 nacht is zo goed als alles verdwenen. Ik ben heel dankbaar dat ik deze tip van het kdv kreeg.
茅茅n jaar geleden
Ja, mijn dochter had ook hetzelfde of zal ik zeggen meer ze was zoals verband was ik kan haar echt niet raken. Ik heb een zelf bij de apotheker gekocht binnen 2 dagen was aan het verdwijnen in normaal geworden echt een top zelf ik denk dat je nu een dermo aan het gebruiken dat helpt niet bij het uitslagen
茅茅n jaar geleden
Die bedoel ik het is echt een goeie
Dit is toch wel heavy en zou pas laatste soelaas mogen zijn. Men wordt na verloop van tijd resistent tegen dit soort smeersels. En ze zijn nog zo jong馃ゲ Vermijden zolang het kan!