23 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Anouk_92
Had het hier bij beide kinderen ook niet toen ik nog bv gaf..
Kom er moedeloos van 😂! Vorige keer duurde het een 18 maanden ook.. heb er twee aan de borst 😮💨 ben al sinds september aan het minderen tot 2-4 momenten
één jaar geleden
Kom er moedeloos van 😂! Vorige keer duurde het een 18 maanden ook.. heb er ...
Wel heel knap van je! Bij de oudste heb ik na het stoppen 6 maanden non stop gebloed.. uiteindelijk medicatie gekregen waarmee alles "gereset" werd, en ik weer ongesteld werd.. maar weet niet of dat wenselijk is, en of het kan als je nog bv geeft..
één jaar geleden
Reactie op Marjetb
Hier hetzelfde!
Geduld 😮💨 maar ik wil zo graag zwanger worden.. had onlangs een echo en daar was wel een eitje van 12 mm te bespeuren.. maar dat is volgens mij helemaal niets en veels te klein was een 3tal weken terug 🥲
één jaar geleden
Sorry, geen tips. Hier ook pas deze week gekomen, na 19 maand
Bij mij vorige keer ook rond die periode 🤗 ik vraag me af of het nog lang zal duren..
één jaar geleden
Reactie op Anouk_92
Wel heel knap van je! Bij de oudste heb ik na het stoppen 6 maanden non sto ...
Dat was vorige x gelukkig geen probleem, na de eerste maandstonden kon ik heel snel mijn eisprong traceren en raakte ik zwanger binnen mijn bv periode 🙏🙏
één jaar geleden
Reactie op Marjetb
7 uur geleden geschreven. Nu ongesteld...😭
Echt??😱😅 oh god, ik hoop hier ook zo een klein mirakel mee te maken😂! Het kriebelt ENORM🫣
één jaar geleden
Reactie op marrr04
Hier al na 6 weken terwijl ik t juist niet wil haha. Maar misschien kijken ...
Ik heb onze tweede gevoed tot aan de bevalling en nog steeds ik heb er nu 2 aan de borst 🥰 dus ik weet dat het ‘kan’, zwanger worden, dragen en blijven voeden 🤗 hoop dat het er snel doorkomt, qua voeding nog steeds niet 100% oké maar doe mijn best.. (altijd honger helaas🙄🫣)
één jaar geleden
Ik heb onze tweede gevoed tot aan de bevalling en nog steeds ik heb er nu 2 ...
Goed naar je lichaam luisteren en gezonde vetten eten. Denk dat dat wel helpt! En was ook niet om te onderwijzen dat het überhaupt mogelijk was maar zo jammer als je lichaam dat al met 6 weken denkt haha. Hopelijk word je helemaal niet ongesteld en is het de eerste eisprong gelijk raak!
één jaar geleden
Reactie op marrr04
Goed naar je lichaam luisteren en gezonde vetten eten. Denk dat dat wel hel ...
Welke gezonde vetten kan je evt aanraden? Ik eet wel volledig melk & ei vrij, hihi dankjewel is superlief! Hoop het ook 🙏😍
één jaar geleden
Reactie op Sesame
Ik werd beide keren pas weer ongesteld toen ik helemaal gestopt was met het ...
Hier helaas ook 😬
één jaar geleden
Reactie op Sesame
Ik werd beide keren pas weer ongesteld toen ik helemaal gestopt was met het ...
Betrouwbare anticonceptie🫣 vorige x stevig moeten minderen om ongesteld te worden maar nu lukt het niet.. geduld 🥶🥶