13 Reacties
茅茅n jaar geleden
2dehands of vinted koop ik praktisch alles 馃槈 staan vaak hele pakketten op voor weinig geld en praktisch nieuw 馃槈
茅茅n jaar geleden
Vinted馃ぉ je kan ook zoeken op nieuw met prijskaartje als je gedragen niet prettig vind. En je vind het ercht de leukste kleertjes!
茅茅n jaar geleden
Wat grappig, ik zie in de winkels/ online best wel wat in mijn smaak. Soms ligt het zelfs bij baby (86) 茅n bij kinderkleding (86/92). maar koop liever op Vinted. Helemaal nu het met kruipen snel slijt en voor de opvang. Op Vinted kan ik ik het voor maat 86 nauwelijks vinden. Wel wat (korte) spijkerbroekjes. Maar vooral nette shirts zijn er in mijn favoriete merken nauwelijks in mijn smaak 馃檲.
茅茅n jaar geleden
C&A heeft voor meisjes echt heerlijke outfits...ik slaag daar altijd in...en onze dochter heeft nu ook maatje 86...vorige week nog een nieuwe voorraad besteld bij C&A...zomer outfits met korte mouwen...en meestal vind je ook op het internet kortingscode voor 20% voor de online bestellingen...en verder H&M af en toe...Hema heel soms...en Next (online) heeft ook leuke dingen...maar C&A blijft nummer 1 voor een meisje ;-)