11 Reacties
één jaar geleden
Ja hier hetzelfde! Op vrije dagen zou ik dit inderdaad kunnen doen. Maar op dagen dat ik werk is dit weer lastig. Maar wel een goede om op de vrije dagen vast te proberen😊
één jaar geleden
Tenminste 1 van ons 2 eet mee om 17:15-17:30, vaak eten we als gezin. Het was even wennen voor ons om zo vroeg te eten maar het is heel gezellig. Ik zou ook niet graag elke dag alleen eten. Als dit niet lukt ivm werk bijv dan merk ik dat ze minder goed eet.
Je kan bijv za/zo samen eten als gezin, en dan tijdens de week verdelen tussen vroeg eten met je zoon en de andere dagen met je man wanneer je zoontje al naar bed is. Koken voor twee keer en de tweede dag kan je het gewoon snel opwarmen.
één jaar geleden
Op maandag ga ik naar kantoor, dan zorg ik dat ik zondag eten heb gemaakt voor maandag. Dan hoeft dat alleen maar opgewarmd te worden of ik maak een pasta salade. Ik ga een uurtje eerder naar huis zodat ik tegen 17.00 thuis ben inclusief ophalen kinderen. Dat uurtje maak ik in de avond weer goed.
De rest van de week werk ik thuis en kook ik op de dag zelf.
Verder eet ik eigenlijk altijd samen met de jongens, rond 17.00 uur. Mijn man is ook vaak laat en wat ik zelf doe is dat ik met de kinderen een kleine portie eet en dan nog een portie samen met mijn man, dan hoeft hij ook niet alleen te eten.
één jaar geleden
Wij eten eigenlijk standaard rond 6 uur. Maar komt ook omdat het dan beter uit komt voor haar en voor ons. Man is rond die tijd thuis. Meestal rond 17:45 is hij thuis. En ik werk dagen tot 2 a 3 uur Dus is 6 uur eten klaar hebben wel prima. Op mijn man’s papadag, kookt hij. We doen gewoon wie er eerder thuis is die kookt. Vaak kookt mijn man in weekend omdat hij dan vind dat ik genoeg door de weeks heb gekookt.
één jaar geleden
Mijn man is kwart voor 5 klaar met werken, vaak rond kwart over 5/ half 6 thuis. Dan onze dochter ophalen. Ik ben vaak kwart over 6/half 7 thuis. Hij kookt altijd maar kan eigenlijk niet beginnen voordat ik thuis ben. Onze dochter vind het zo leuk dat ze thuis is dat ze alle aandacht wil. Even voor de tv zetten werkt niet. Ze loopt dan toch steeds de keuken in. Wij eten dus ook altijd als zij al op bed ligt. Zij eet rond half 7/kwart voor 7 en half 8 naar bed. Zou ook wel graag samen willen eten maar ook geen idee hoe we dat zouden moeten doen..
één jaar geleden
Als zo later gaan we eten ik geef haar hetzelfde eten maar voor. Mijn baby’tje eet ook graag met ons dan alleen te eten