21 Reacties

één jaar geleden

Denk gewoon een fase, daar hebben wij nu ook mee te maken. We zitten het maar gewoon uit, hoort erbij, het zal met een week of wat wel weer anders zijn.

één jaar geleden

Bij ons bleek het toen te koud ook op de kamer te zijn. Sinds dat we het wat warmer gemaakt hebben slaapt hij weer beter.

één jaar geleden

Hier exact hetzelfde!

één jaar geleden

Misschien wat dikker aankleden ? Had ik ook bij mijn zoontje was eerst snel bang dat hij het te warm kreeg maar sinds hij een pyjama en dikke slaapzak aan heeft is het minder wakker worden

één jaar geleden

Warmer aankleden doen we inderdaad a even, lange mouw romper, pyjama, sokken en slaapzak inmiddels 3.0 tog. Het is 15 graden op z’n kamer, maar hij voelt altijd warm. Eerst was de slaapzak 2.5 tog.

één jaar geleden

Reactie op Gigix

Bij ons bleek het toen te koud ook op de kamer te zijn. Sinds dat we het wa ...
Ik zal vanavond de verwarming eens even aan doen voor hij naar bed gaat. welke temperatuur is het nu bij jullie in de babykamer? Bij ons 15 namelijk.

één jaar geleden

Reactie op Babymay22

Ik zal vanavond de verwarming eens even aan doen voor hij naar bed gaat. we ...
18,5 nu! 15 was bij ons te koud voor hem toen 😊

één jaar geleden

Reactie op Gigix

18,5 nu! 15 was bij ons te koud voor hem toen 😊
Heb hem tot 19 laten opwarmen en moet zeggen, ik denk wel dat het helpt. Hij werd 3 keer wakker maar dat is denk ook wat hij nu gewend is. Verschil is dat hij nu wakker werd en met een tut binnen 1 minuut verder sliep waar hij de afgelopen weken minimaal 5-10 minuten nodig had en hard huilde! Ga het vanavond weer proberen! Dankjewel voor de tip

één jaar geleden

Reactie op Babymay22

Heb hem tot 19 laten opwarmen en moet zeggen, ik denk wel dat het helpt. Hi ...
Wat fijn om te horen! 😊

één jaar geleden

Helaas nog steeds hetzelfde, meerdere keren per avond en nacht volledig overstuur wakker..

één jaar geleden

Mijn zoontje heeft dit ook iedere avond, ik denk al 2/3 maanden. Hij word altijd meerdere keren wakker nog. Zo vreemd!

één jaar geleden

Reactie op Babyymei2022

Mijn zoontje heeft dit ook iedere avond, ik denk al 2/3 maanden. Hij word a ...
Is hij dan ook volledig overstuur? Hier wel..

één jaar geleden

Reactie op Babymay22

Helaas nog steeds hetzelfde, meerdere keren per avond en nacht volledig ove ...
Hier vandaag ook weer.. zo sneu

één jaar geleden

Reactie op Babymay22

Is hij dan ook volledig overstuur? Hier wel..
Ja ik wilde eerst een babyfoon met camera, maar ondertussen wel aangeschaft om dus te kunnen zien of hij er voor al rommelt. Maar ik heb het idee dat hij schrikt dat hij alleen is want ik zie hem wakker worden en dan zoeken of ik er ben haha… want als ik wel bij hem blijf kijkt hij en slaapt weer door.

één jaar geleden

Zou dit het verwerken van prikkels kunnen zijn? Hier is dat ook een tijdje geweest. Echt overstuur huilen ‘s avonds en bijna ontroostbaar.. Dit ging vanzelf weer over gelukkig.

één jaar geleden

Hi! Hier ook vergelijkbaar. Sinds ik weer aan het werk ben (hij 4 maanden toen) is hij ook geen goede slaper meer. In de avond (tot 00.00) is ie 2x wakker, in de nacht (en dan vooral tussen 00.00-02.00) altijd een paar keer wakker. Daarna pakt ie even, maar piept hij ook wel om 5 en/of 6 uur. Meestal wel te sussen met een speen. Maar soms is ie niet lekker (verkouden of last van zn tandje) en dan slaapt ie nog slechter. Ik weet niet wat ik nog kan doen. #moeee

één jaar geleden

Reactie op Marlou132

Zou dit het verwerken van prikkels kunnen zijn? Hier is dat ook een tijdje ...
Hoe lang heeft het bij jullie geduurd? Inmiddels word hij nu iedere 20-30 minuten wakker en dat soms tot 1.00-2.00 uur..

één jaar geleden

Hier hetzelfde! Het is de laatste weken echt drama en verplaatst zich naar de nacht ook. Hij is niet te troosten. Geen idee meer wat te doen, dus heb maar afspraak gemaakt met osteopaat en slaap coach. Die eerste om te kijken of er lichamelijk misschien iets dwars zit. Die tweede om tips and tricks te geven hoe we hem snel en effectief kunnen troosten.

één jaar geleden

Reactie op Babymay22

Hoe lang heeft het bij jullie geduurd? Inmiddels word hij nu iedere 20-30 m ...
Nou ik moet zeggen dat het hier ook weer aan de gang is! Heb al flink lopen Googelen naar wat dit nou is.. Hij wordt tussen 20.00 en 01.00 iedere 45 min ontroostbaar wakker, echt krijsen. Vannacht zelfs maar een flesje gegeven om 03.00 uur omdat hij gewoon niet diep in slaap meer kon vallen.. Twijfel of het dan nachtmerries zijn (lijkt me niet zoveel), sprong 6 of toch de verlatingsangst. Best pittig vind ik het wel!! Hoop dat het niet te lang duurt

één jaar geleden

Hier hetzelfde! Het is de laatste weken echt drama en verplaatst zich naar ...
Osteopaat ben ik ook geweest inderdaad maar die kon niks vinden (gelukkig). Slaapcoach ga ik ws ook doen, had eerst een online cursus gekocht maar moet zeggen dat dat vooral ging over zelfstandig inslapen en dat is niet het probleem, maar de slaapjes koppelen. Ergste is dat we hem nu weleens bij ons in bed leggen want beide mega moe erdoor en ons zoontje ook en dan stopt het meteen.. slaapt ie goed door. Dus misschien toch de verlatingsangst. Ik speel heel de dag kiekeboe nu. Gister 5 uur bezig geweest met hem in slaap krijgen 😴