Hier ook gewone melk. Las alleen wel dat ze maar 300ml melk op een dag hoeven en hier is het 2x 200ml en 's avonds fles voor slapen. Maar hij doet het er goed op
Ik ben zaterdag met groeimelk begonnen en het gaat prima mijn dochtertje wordt soms wakker dan geef ik haar poedermelk het is voor mij makkelijk anders moet ik tot naar beneden gaan om melk op te warm en terug naar boven dus direct als mee naar boven pakken en in orde soms wordt ze niet wakker dan smorgens geef ik haar groiemelk ik heb Nestle en Nan geprobeerd en ze heeft allebei gedronken zonder problemen
Wij zijn 1,5 maand geleden ongeveer al overgestapt. ‘S avonds krijgt hij met naar bed gaan een flesje halfvolle melk van 200 ml.
We hebben dit gewoon eens geprobeerd en het ging gelijk goed!
Hier zijn we de avonden nog niet overgestapt, omdat ze dan wakker wordt. Hoe doet iedereen dat dan met tanden poetsen? Want ik heb ook begrepen dat je een half uur voor het poetsen niet meer mag drinken.
Hier zijn we de avonden nog niet overgestapt, omdat ze dan wakker wordt. Ho ...
Hij krijgt om 18.15u z’n fles en dan naar boven, soms in bad, tandenpoetsen en naar bed. Een half uur niet drinken voor het poetsen heb ik nog nooit gehoord trouwens
Hebben eerst overdag een week gewone melk ipv poedermelk gegeven. Dit ging prima en hij vind het lekker dus. Nu krijgt hij alleen nog gewone melk en laatste flesje krijg die na het douche tussen 8 uur half 9 ( lekker opgewarmt) daarna lekker naar bed 😴😴😴😴