7 Reacties

6 maanden geleden

Hoe laat wordt ze 's morgens wakker?

6 maanden geleden

Hier 3 dagen na elkaar wil geen dutje meer doen en avond slapen ook is een drama maar max 20:30-21 dan wordt ze om 8uur wakker. Ik denk dat is een fase of zo

6 maanden geleden

Hoe laat wordt ze 's morgens wakker?
Als ze om 21.00 uur naar bed gaat, wordt ze ook rond 09.00 uur weer wakker

6 maanden geleden

Reactie op Yvonne1980

Als ze om 21.00 uur naar bed gaat, wordt ze ook rond 09.00 uur weer wakker
Een wakker tijd van 5u - 5,5u tot het eerste dutje is volgens mij heel normaal. De mijne gaat meestal rond 12u naar bed, maar is dan ook 's morgens om 7u wakker. Weet niet of je kunt stellen dat middagdutje er dan binnenkort al af kan

6 maanden geleden

Mijn dochter slaapt sinds 2 weken niet meer ‘s middags, leg haar wel op bed maar kletst en speelt.. slapen ho maar. Is verder heel vrolijk en oogt niet oververmoeid. Ze slaapt ‘s nachts nu wel het klokje rond terwijl ze voorheen 9 a 10 uur sliep. Ik volg haar maar word er wel onzeker van omdat je overal leest dat het nu nog veel te vroeg is om geen middag dut meer te doen..

6 maanden geleden

Hier brengen wij onze dochter rond 19:15 naar bed , soms duurt het even tot ze slaapt. Dit kan soms 20:00 uur worden. Wij maken haar om 07:30 wakker als ze al zelf niet wakker word. Wij proberen haar altijd in de middag een klein uurtje te laten slapen. Dit gaat allemaal prima.

6 maanden geleden

Reactie op 123fi

Mijn dochter slaapt sinds 2 weken niet meer ‘s middags, leg haar wel op bed ...
Klinkt alsof het voor haar (voor nu) prima werkt toch? ☺️ kan ook zo ineens weer over zijn hoor! Faaaases 😉