14 Reacties

één jaar geleden

Ik zou zeker gaan, ik hoor verhalen om me heen wanneer ze geknipt worden de haren erna groeien/voller worden. Wellicht alleen de puntjes dan zie je het amper maar heeft het iets meer een modelletje

één jaar geleden

Eerste keer die lange lokken bij de oren heb ik zelf geknipt (heel voorzichtig met een baby nagelschaartje). Tweede keer zijn we naar de kapper gegaan om bij te punten/iets meer model te laten knippen. Goede ervaring mee, dus gewoon doen wat mij betreft!

één jaar geleden

Ik heb eerst 2 maanden lang telkens geknipt maar uiteindelijk toch de tondeuse eroverheen. Maar mocht je het echt in ‘model’ willen knippen zou ik naar een kapper gewoon gaan

één jaar geleden

Hoi, wij zijn hiervoor naar de kapper gegaan. De kapster heeft de lange pieken weg geknipt en de oren en nek bijgewerkt. Het haar van onze zoon zag er na een knipbeurt voller uit. (De kapster rekende hier een gereduceerd tarief voor👌)

één jaar geleden

Je kan gewoon naar de kapper gaan! Wij hadden hetzelfde en waren bang dat we uitgelachen zouden worden😅 maar bij de eerste knipbeurt werden echt zijn "donsharen" weggeknipt dus was het daarna veel voller met een echt model. Sindsdien gaan we echt wel iedere 6/7 weken met hem naar de kapper, lijkt daarna een stuk sneller te groeien!

één jaar geleden

Oké ik ben overtuigd haha, ga ik toch maar even een afspraak maken hier ergens in de buurt.

één jaar geleden

Ik doe het zelf met de tondeuse bij ons zoontje😅

één jaar geleden

Reactie op Ourbabyjourney❤️

Ik doe het zelf met de tondeuse bij ons zoontje😅
Oh wat stoer ik zou dat echt niet durven en kunnen ook trouwens ik heb een keer iemand geprobeerd met een tondeuse te doen en het werd echt ene enorme gatenkaas 😅

één jaar geleden

Lekker naar de kapper gaan. Kan ie gelijk wennen daaraan;). Die van mij is al 3 keer geweest maar heeft dan ook echt een lekkere bos met haar. Als ze het beetje knippen kan het daarna ook weer lekker goed groeien

één jaar geleden

Wij zijn meteen naar de kapper gegaan. Maar onze zoon had sinds de geboorte veel haar. De eerste keer waren het voornamelijk de langere donsharen wegknippen en een poging tot model laat maar zeggen. Inmiddels zijn wij al 5 keer naar de kapper geweest. Zo went hij er ook alvast aan.

één jaar geleden

Reactie op Moeke1995

Oh wat stoer ik zou dat echt niet durven en kunnen ook trouwens ik heb een ...
Hahah ja je moet wel durven. Ik heb mijn eigen haar jaren lang met de tondeuse gedaan en doe het haar van mijn vrouw ook regelmatig met de tondeuse. Dus zoontje kan prima hahah

één jaar geleden

Onze dochter heeft ook nog niet mega veel haar maar indd aan de zijkanten bij haar oren valt het niet mooi. Ik moet volgende week naar kapper en m’n moeder komt haar dan beetje aan einde brengen en kijken of lukt om iets ronder te knippen

één jaar geleden

Oh neejoh, gewoon naar de kapper gaan! Ik ben zelf kapster en er zijn heeel veel die komen om alleen even de lange haartjes bij de oren te knippen of in de nek. Is juist alleen maar goed om ze zo kennis te laten maken met naar de kapper gaan, juist omdat dit niet lang duurt voor die kleintjes is het ook een fijne manier om te wennen.

één jaar geleden

Ik heb het zelf gedaan. Zag bij de zeeman een kappersschaar. Ik had het nooit eerder gedaan en het is prima gelukt.