8 Reacties

één jaar geleden

Zoontje van 21 mei. Kruipt ook niet. Alleen in de achteruit en draaid rondjes op z'n buik dus zo komt ie ook wel waar die moet zijn😂

één jaar geleden

Hier exact hetzelfde. Mijn zoontje doet nog niets en heeft ook een hekel aan het liggen op zijn buik. Hij kan wel met gemak 45 min op een kleed zitten spelen

één jaar geleden

Hier ook! Ze wordt 12 mei 1 jaar.. Op advies van de cb begonnen met kinderfysio.. want met 10 maand rolde ze nog niet. Nu gaat het rollen goed, maar heeft ze er geen zin in. Het liefst zit ze de hele dag ipv liggen op haar buik. Fysio adviseerde ons om haar meer op de buik te leggen, zodat ze het kruipen gaat ontdekken. Ik maak me er niet zo druk om. Ze is gewoon wat later dan de rest. Ieder kind doet het op zijn of haar tempo.

één jaar geleden

Hier van 31 mei en ook niet kruipen, zitten, optrekken of wat dan ook. Hij was wel al heel vroeg met rollen naar de buik en tijgeren. Soms maak ik me wel zorgen. Hij doet ook al heel lang op handen en knieën maar begrijpt dan niet hoe hij moet voortbewegen. Dus gaat hij weer op zijn buik liggen

één jaar geleden

Hier is ze van 1 mei en kruipt ook niet. Ze gaat tegenwoordig op haar billen er vandoor😊

één jaar geleden

Hier zoontje van 27 mei. Hij vond buikliggen ook heel lang echt helemaal niets. Maar van de 1 op de andere dag met 8,5 maand ging hij veel meer op de buik liggen en afgelopen week sliep hij zelfs een keer op zijn buik. Inmiddels rolt hij de woonkamer door, maar tijgeren of kruipen ook nog niet. Maar ook dat kan vast ineens veranderen.

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Door heftige reflux die eindelijk voorbij lijkt te zijn heeft hij nooit op zijn buik willen liggen. Maar nu dus ook niet. Daardoor lijkt hij wat minder kracht te hebben in zijn armen al trekt hij als de beste en kan hij zware dingen optillen. We hebben al een paar maanden fysio. Rolt inmiddels wel maar ziet het nut er niet echt van in. Het liefst zit hij en kan hij ook goed zo spelen. Ook wil hij beginnen wat te staan maar kan dus niet zelfstandig in zit komen of zich optrekken. Maak mij er ook vaak zorgen over vooral omdat ik omringd ben door vriendinnen met babies die dit allemaal al kunnen.

één jaar geleden

Hier ook! Dochter van 16 mei. Vond het wel best, zittend of op haar buik en nu ineens, sinds een week, ging ze tijgeren, optrekken en kruipen in 2 dagen tijd 😂 ieder kindje zijn of haar eigen tempo!