11 Reacties
één jaar geleden
Hier in de week wel en weekend niet. In de week moet ze om 5uur opstaan ivm werk en weekend kan ze uitslapen 🤣
één jaar geleden
Hier wisselt het heel erg. Ene dag wel, andere niet. Gisteren bijna 1,5 uur geduurd tot ze sliep, maar ze was wel rustig in bed aan het spelen, paar keer terug gemoeten voor speentje en knuffels (want die gooide ze eruit), maar uiteindelijk gaf ze toe en heeft ze nog 2 uur geslapen.
één jaar geleden
Even laten uithalen al geprobeerd? Soms ballen ze dan toch in slaap
één jaar geleden
Hier ook bijna geen middagdutje meer. Op de opvang vaak nog eentje van 30 tot 60min.
Als we haar thuis een middagdutje laten doen dan is ze pas tegen 22u weer toe aan haar volgende slaapje.
Ze is dus ongeveer 12u wakker en dan 12u slaap.
Sommige kinderen stoppen rond de 2 jaar al met de middagdut. Dus meer 21 maanden daar rustig naartoe werken lijkt me prima
één jaar geleden
Hier ook een tijd gehad, nu ga ik voor het slapen een rondje buiten lopen zodat ze lekker moe is en dan slaap ze wel
10 maanden geleden
Bij ons is het zooo verschillend! bij de opvang ligt ze makkelijk 2 uur en gaat ze ook gewoon netjes om 19u naar bed. maar bij ons als ze max een half uur slaapt is het veel. nu ook, zit ze me een partij te mopperen in der bed... ze heeft 10 minuten max in de buggy geslapen 🤦🏼♀️
Ik weet nu al dat ik een mega chagrijnig kind heb om 16u....