6 Reacties
één jaar geleden
Ja ik zou zelf nog even wachten, volgens het consultatiebureau is het pas "problematisch " als je kindje met 18 maanden nog niet loopt (dan zou mijn dochter naar de fysiotherapeut moeten)
Ik denk dat ze weer even het vertrouwen in haar lichaam moet krijgen, het komt wel.
Maar als het lang/jou te lang duurt dan zou ik toch even foto's laten maken.
Hoe dat met zulke kleintjes is weet ik niet maar als je als volwassenen je been of voet breekt dan kan je er ook minimaal 6 weken niet op staan.
Sterkte in ieder geval!
één jaar geleden
Ik zou haar gewoon haar gang laten gaan. Misschien is ze wel bang weer zoveel pijn te krijgen als ze het weer probeert. Als ze er klaar voor is en er weer vertrouwen in heeft begint ze vast weer met lopen, vooral als ze dat voorheen ook al zo goed kon.
één jaar geleden
Naar het zwembad en dan laten lopen in het peuterbadje! En lekker laten trappelen en met de benen spelen. Misschien dat ze gewoon wat zelfvertrouwen terug moet krijgen en dat het geen zeer meer doet.
In het water zijn je benen meer gevoelloos en weeg je zelf minder waardoor er minder druk op je benen staat.
Wellicht dat dit dus kan helpen☺️
één jaar geleden
Vervelend zeg! Sneu voor je dochtertje.
Hoe lang geleden is het gebeurt?
Mijn man is gipsverbandmeester. Van zijn verhalen weet ik dat het bij deze kleintjes echt geen angst als ze niet lopen. Als ze pijn hebben lopen ze gewoon niet. Dus dat zou het kunnen zijn.
Begrijpelijk dat er eerder geen foto is gemaakt wegens straling maar als ze nu nog steeds niet loopt zou je toch weer naar de huisarts kunnen gaan en een foto laten maken. (Als jullie dat willen uiteraard).
één jaar geleden
Als het toch wel gebroken is dan zou ik sowieso 2 weken laten rusten en niet op lopen/staan. Mijn oudste dochter had met 1 jaar en 9 maandan haar been gebroken en moest toen 2 weken in het gips. Toen het gips eraf ging har de verpleegkundige de belastbaarheid getest door spanning op de voet/been te brengen. Hij kon met veel kracht duwen zonder dat ze pijn had. Maar toch durfde ze meteen na het verwijderen van het gips er niet op lopen, daar moest ze weer aan wennen.
Ik zou je dochter haar been/voet niet laten belasten als ze aangeeft dat ze pijn heeft. En wat andere zeggen, anders toch een foto laten maken...
één jaar geleden
Reactie op MommyW
Vervelend zeg! Sneu voor je dochtertje.
Hoe lang geleden is het gebeurt?
...
Van 29 augustus. Ze wil er wel op staan. En loopt ook weer beetje langs de tafel. Maar zet hem nog niet geheel lekker neer. Als ze tv kijkt dan druk ik er ook soms op en dan geeft ze geen kik. Maar ze probeert hem nog wel vaak te ontzien. Als ze volgende week nog steeds zichtbaar moeilijk doet met der voetje zal ik de huisarts bellen.