45 Reacties

één jaar geleden

Mijn dochter heeft pas leren kruipen op haar 10 maanden en half. Gewoon heel veel op de grond zetten en geduld hebben

één jaar geleden

Jaa ons zoontje vandaag 10 maanden oud. Kruipt ook niet, maar trekt zich omhoog en probeert te lopen

één jaar geleden

9 mei geboren en hier ook alleen maar zitten. Wel sinds kort vanuit zithouding naar kruiphouding maar dan is het heel gauw huilen want hij vind het niet leuk.

één jaar geleden

Sommige kruipen helemaal niet en gaan direct over op lopen. Iedereen ontwikkeld zich op zijn eigen tempo. Komt vast goed!

één jaar geleden

Geen paniek! Mijn zoontje kruipt al 3 maanden overal rond en mijn nichtje is een maandje ouder en kruipt nog steeds niet. Elk kindje op zijn eigen tempo. En zoals al gezegd is, sommige kindjes kruipen helemaal niet.

één jaar geleden

Hier 1 van 26 mei die ook niet kruipt. Hij doet sinds een week wel de omgekeerde hond (yoga) haha. En hij schuift wel over de grond. Ik denk dat het vanzelf komt😉

één jaar geleden

Die van ons kan net 1 week zitten en is nu bezig met optrekken. Misschien slaat ze het over, die van jullie ook?

één jaar geleden

Die van mij is van 4 mei. Kruipt ook nog niet, wel schuiven. Ze kan zich prima redden en misschien slaat ze het wel over. Ze is dan al wel weer ver in de taalontwikkeling dus ieder zo zijn ding😉

één jaar geleden

Die van mij is van 6 mei en tijgert inmiddels net een paar weken maar meer dan dat ook echt niet 🤣 komt vanzelf! Geen stress.

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde! Rolt wel heel veel overal naartoe maar kruipen ho maar

één jaar geleden

Thanks allemaal! Hij gaat vast vanzelf kruipen of lopen!🙏🏼

één jaar geleden

Hier ook niet. Wel al 2mdn aant tijgeren en nu optrekken tot stand

één jaar geleden

Hier wel 1 die kruipt en ik heb echt het idee dat de tips uit dit filmpje hebben geholpen: https://youtu.be/aGIMVDOQL7c Het kan natuurlijk ook toeval zijn, maar het is het proberen waard :)

één jaar geleden

Hier ook nog niet en ze is bijna 11 maanden, alles op zen tijd toch

één jaar geleden

Reactie op NicoleS91

Die van mij is van 4 mei. Kruipt ook nog niet, wel schuiven. Ze kan zich pr ...
Oh hier ook (13 mei).. maak me af en toe wel zorgen. Sinds een paar weken kan ze nu tijgeren, maar daar houd het dan ook op. Ze kan wel goed zelf zitten, maar ik blijf er achter zitten omdat ze niet zelf in de zit stand is gekomen. Taal is hier dus ook al mega snel, ze zegt al papa en mama 😅 maar haar nichtje van 1 week jonger zit al op een loop scooter 😳

één jaar geleden

Jaa hier ook, van 15 mei.

één jaar geleden

Mijn dochter tijgert alleen, wel enorm snel. Ze komt waar ze moet komen. Wel trekt ze zich aan alles op en is ze niet te stoppen met stapjes aan de hand te zetten. Vermoed dat ze het kruipen gewoon gaat overslaan.

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde, schuift wel achteruit en vindt dat soms frustrerend. Komt vanzelf.

één jaar geleden

Ons zoontje kroop ook pas met 11 maanden en ons dochtertje stapt met 10 maanden al aan de hand. Elk kindje is anders!

één jaar geleden

Reactie op Mamarie22

Hier ook niet. Wel al 2mdn aant tijgeren en nu optrekken tot stand
Precies dat is hier ook!