Hi!
Ons zoontje is nu 10 maanden (25 mei) en kruipt nog niet. Hij duwt zichzelf wel achteruit maar verder krijgt hij het nog niet helemaal onder de knie.. Dit lijkt hem soms wel te frustreren
Meer ouders die dit ervaren? Of heeft iemand tips hoe ik hem kan helpen?
9 mei geboren en hier ook alleen maar zitten. Wel sinds kort vanuit zithouding naar kruiphouding maar dan is het heel gauw huilen want hij vind het niet leuk.
Geen paniek! Mijn zoontje kruipt al 3 maanden overal rond en mijn nichtje is een maandje ouder en kruipt nog steeds niet. Elk kindje op zijn eigen tempo. En zoals al gezegd is, sommige kindjes kruipen helemaal niet.
Hier 1 van 26 mei die ook niet kruipt. Hij doet sinds een week wel de omgekeerde hond (yoga) haha. En hij schuift wel over de grond. Ik denk dat het vanzelf komt😉
Die van mij is van 4 mei. Kruipt ook nog niet, wel schuiven. Ze kan zich prima redden en misschien slaat ze het wel over. Ze is dan al wel weer ver in de taalontwikkeling dus ieder zo zijn ding😉
Hier wel 1 die kruipt en ik heb echt het idee dat de tips uit dit filmpje hebben geholpen:
https://youtu.be/aGIMVDOQL7c
Het kan natuurlijk ook toeval zijn, maar het is het proberen waard :)
Die van mij is van 4 mei. Kruipt ook nog niet, wel schuiven. Ze kan zich pr ...
Oh hier ook (13 mei).. maak me af en toe wel zorgen. Sinds een paar weken kan ze nu tijgeren, maar daar houd het dan ook op. Ze kan wel goed zelf zitten, maar ik blijf er achter zitten omdat ze niet zelf in de zit stand is gekomen. Taal is hier dus ook al mega snel, ze zegt al papa en mama 😅 maar haar nichtje van 1 week jonger zit al op een loop scooter 😳
Mijn dochter tijgert alleen, wel enorm snel. Ze komt waar ze moet komen. Wel trekt ze zich aan alles op en is ze niet te stoppen met stapjes aan de hand te zetten. Vermoed dat ze het kruipen gewoon gaat overslaan.