10 Reacties

één jaar geleden

Ben al 7 maanden gestopt met bv en was er van overtuigd geen melk meer te hebben en dit weekend er op genepen en jaja nog melk...

één jaar geleden

Reactie op Taikekevin

Ben al 7 maanden gestopt met bv en was er van overtuigd geen melk meer te h ...
Oh gelukkig jij heb het ook nog 😅 vind het heel bijzonder nog hoor

één jaar geleden

Mijn dochter is 13 maand. Ben gestopt met 3 maanden en ik heb nog steeds melk

één jaar geleden

Hier ook nog melk! Ben nu 7 maanden gestopt met borstvoeding. Mijn cyclus is niet perse in de war, maar wel iets anders dan voor de zwangerschap.

één jaar geleden

Oh dit vroeg ik mij ook al af haha! Ook maar 2 maanden gegeven en een zoontje van inmiddels al bijna 15 maanden, en nog steeds melk (wel maar een paar druppels). Tot wanneer duurt dat?!🤷‍♀️

één jaar geleden

Dit vroeg ik mij toevallig vandaag nog af. Dochter is ruim 13 maanden en ik heb niet eens borstvoeding gegeven 😅

één jaar geleden

Ik ben hiervoor toch maar naar de dokter geweest. Dokter adviseerde om bloed te prikken. Uitslag dat mijn prolactine waarde veel te hoog. Samen met andere klachten die ik heb ben ik doorgestuurd naar het ziekenhuis en moet ik 9 augustus bij de internist zijn. Zijn jullie wel regelmatig ongesteld? Of andere klachten ook?

één jaar geleden

Door dit topic heb ik toch even gekeken of ik nog melk had. Ook hier komt er blijkbaar nog uit 😅 onze man is bijna 15 maand!

één jaar geleden

Mijn moeder kon er nog melk uut knijpen tot ze 50 was

één jaar geleden

Reactie op Sjoeliewoelie

Mijn moeder kon er nog melk uut knijpen tot ze 50 was
WoW. Ik heb zo een 9 maanden borstvoeding gegeven en nu al maanden geen druppel. Ik heb spijt en wou langer borstvoeding geven maar zat er al lang niet meer in. Hij is inmiddels bijna 14 maanden