16 Reacties

één jaar geleden

Jaa hier ook, altijd goed geslapen maar sinds een paar nachten is het ineens echt keihard gillen. Ik denk misschien door doorkomende tandjes🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Hier ook even kleine periode gehad. En dit is dus vanzelf weer goed gekomen! Volhouden zou ik zeggen 😊🍀

één jaar geleden

Hier hetzelfde. Ze wordt dit weekend 1 jaar. Ze heeft een paar tandjes die tegelijk doorkomen & ook een oorontsteking en longontsteking, dus kan daardoor zijn… Of wie weet hoort het gewoon bij deze leeftijd en is het een fase. Wat bij ons helpt om de gebroken nachten een beetje dragelijk te maken is samen wakker zijn en afwisselend wakker blijven met haar tot ze terug wil slapen. Heb nog een dochtertje van net geen 2 weken dus kan het snachts zowieso niet alleen doen.

één jaar geleden

Hier hetzelfde, wij leggen hem dan bij ons in bed want anders slapen wij en hij niet meer.. lastig en niet ideaal

één jaar geleden

Ik zou hem dan inderdaad ook lekker bij jullie in bed nemen, dan slaap je allemaal het meest. Tenzij dat niet werkt bij jullie natuurlijk, dan zul je moeten volhouden. Het is een fase maar wel een pittige!

één jaar geleden

Bij 12 maanden is er ook een slaapregressie, dat zou het heel goed kunnen zijn! Dan is het hopelijk binnenkort over weer over!

één jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties. Wanneer onze zoon vannacht weer gaat spoken leggen we hem tussen ons in, voorheen was ik hier op tegen😅 Maar nachtrust is ook belangrijk! Meer tips en tricks zijn altijd welkom!

één jaar geleden

Hier hetzelfde (hij werd op 6 mei 1 jaar). Hij huilt in de nacht en wij zetten hem maar tussen ons in omdat hij niet meer z'n eigen bed in wil.

één jaar geleden

Reactie op McFlurry91

Hier hetzelfde (hij werd op 6 mei 1 jaar). Hij huilt in de nacht en wij zet ...
Hier ook. Ineens na haar 1ste verjaardag

één jaar geleden

Hier is het na een week opeens weer voorbij. Wat een opluchting, vond het een erg pittige periode. We hebben uiteindelijk geen aanpassingen gedaan aan zijn slaap/ eetschema. Hoop dat de nachten bij jullie ook snel weer beter gaan.

één jaar geleden

Ik zag dit nog voorbij komen. Ons zoontje slaapt van 9:30 tot 10:00 en van 13:00 tot 15:00

één jaar geleden

Hier ook al 2 weken lang soms 3x per nacht er uit om te troosten of fles aanbieden pfff ben ook kapot geen idee wat er aan de hand is want daarom ging het redelijk, bij ons gaan overdag het slaapje ook goed slaapt vaak 1/2 uurtjes dus teveel slaap kan niet, eet verder ook prima. Nu alleen weer wachten tot dit voorbij is maar ik ben er letterlijk klaar mee gesloopt

één jaar geleden

Reactie op Sedum

Bedankt voor jullie reacties. Wanneer onze zoon vannacht weer gaat spoken l ...
Wauw dat het bij ons hielp tussen in liggen helaas werkt niks behalve even 30 min op papa of mama liggen na een fles anders word ie niet stil en dan weer pogingen doen om in bed te leggen soms meerdere keren per nacht er uit pff

één jaar geleden

Reactie op Lupin

Bij 12 maanden is er ook een slaapregressie, dat zou het heel goed kunnen z ...
Wij hadden hier ook opeens last van en heb toen even gegoogled of er een slaapregressie was en de signalen kwamen bij ons compleet overeen! Na een week begon het weer een stuk beter te worden en we gaan nu weer rustig terug naar ons oude ritme!

één jaar geleden

Pfff de nachten breken ons op. Elke nacht feest.. niet meer terug in bed willen en gerust een uur wakker. Duurt nu al bijna 2 weken. Vertel me asjeblieft dat er een einde aan komt 😝

één jaar geleden

Hier ook nog steeds een drama.. wil sinds gisteren niet meer alleen in bed liggen, gaat meteen huilen bij wegleggen of wanneer hij doorheeft dat wij er niet zijn. Gaan straks 1,5 week op vakantie maar wil daarna echt gaan slaaptrainen. Iemand tips? We hebben ook nog niet een vast ritueel in de avond dus wil dit ook doen…..