9 Reacties

één jaar geleden

Hier ook neusspray en zetpil gegeven en de volgende ochtend was het al een loopoor en was de pijn en koorts over.

één jaar geleden

Hier ook neusspray en zetpil gegeven en de volgende ochtend was het al een ...
Oké dat is fijn om te horen, ik hoop dat het hier ook zo snel voorbij is.. kan er erg slecht tegen hem zo te zien

één jaar geleden

Als je bv geeft, druppelen in neus en oor. Tegenwoordig krijg je pas ab als het echt niet overgaat. Hier na 6 weken steeds dagje droog oor en dan weer opnieuw lopend maar aan de bel getrokken. Toen wel direct ab gekregen, ging snel over daarna. Moet wel over 4 weken nog weer voor controle.

één jaar geleden

Hier gaat het meestal niet vanzelf over, wij hebben inmiddels onze tweede kuur gehad en zijn ingestuurd voor buisjes....

één jaar geleden

Dus blijf je moedergevoel gewoon volgen, meestal zit het goed.

één jaar geleden

We hebben toch maar weer contact opgenomen met de huisartsenpost.. mochten meteen komen dus daar zijn we nu.

één jaar geleden

Ik krijg wel een antibiotica kuur voor mijn zoontje als ik aan geef dat het niet zelf overgaat. En de koorts aanhoudt. Ze willen graag dat je het eerst aankijkt maar na een kleine week is het vaak wel duidelijk dat het niet vanzelf overgaat. Beterschap!

één jaar geleden

Reactie op MaaikevdL

Ik krijg wel een antibiotica kuur voor mijn zoontje als ik aan geef dat het ...
Wij hebben ook antibiotica gekregen, hij heeft een dubbele oorontsteking en bij baby’s onder de 2 geven ze dan toch antibiotica

één jaar geleden

Zilver water, werkt antibacterieel