3 Reacties
één jaar geleden
Onze dochter kon ook goed lopen voordat ze schoenen aan kreeg.
Bij ons werkte het om gewoon even door te zetten en af te leiden met andere dingen zodra ze de schoenen aan had. Ze ging bij ons ook huilen zodra we haar schoenen pakte, maar toen ze door had dat ze daar ook op kon lopen (eerst aan onze hand) en dat ze ze alleen aan krijgt als we naar buiten gaan, ziet ze ze nu ineens als iets leuks. Ze wijst ze nu zelfs aan om aan te krijgen in de hoop dat we buiten wat leuks gaan doen. Binnen een week is ze veranderd van huilen naar dat ze haar schoenen aan wil hebben.
één jaar geleden
Mijn dochter was ook hetzelfde begint ze direct te huilen als ik schoenen aantrek.
We waren een keer buiten aan het wandelen ik heb tegen haar gezegd wil jij wandelen? Dada doen begint ze te zeggen dada dada hhh grappig 😀 ik heb haar gezegd oké we gaan eerste schoenen aan doen ze was in de buggy.
Ik heb voor haar schoenen gedaan ik heb haar op de grond gezet blijft ze even gewoon staan en dan heb ik haar geholpen om te beginnen te lopen vanaf die dag als naar buiten gaan of wil ze zelf naar buiten gaan pakt ze de schoenen🥰