13 Reacties

één jaar geleden

Yep ik herken het! Lijkt wel een ander kind 😅 ook slapen stukken moeilijker.

één jaar geleden

Mijn dochtertje is ook10 maanden en half. Hetzelfde gebeurt met ons ik denk dat is een sprong en ze is de hele tijd met mij vast ze wil niet meer alleen spelen echt moeilijk periode

één jaar geleden

Die van ons is aankomende week 11 maanden en precies wat jullie vertellen... Soms denk ik echt: wat in vredesnaam doe ik fout.

één jaar geleden

Jup.. hier ook ineens de afgelopen 2 weken (denk ik ongeveer) een heel ander kind. Hij wordt ineens boos, huilt keihard uit het niets, huilen als hij zijn zin niet krijgt. Heel vervelend. Had zelf ook al een topic hierover geopend en het schijnt een fase te zijn.. ik hoop het want anders krijg ik het nog zwaar😵‍💫😛

één jaar geleden

Oh en de heeeele tijd schreeuwen overdag, om gek van te worden 🤯 En super boos kunnen worden als iets niet gaat zoals hij wil. Maar ik merk wel dat hij meer brabbelt dus echt bababa, dat deed hij voorheen niet. Dus dit zal inderdaad wel een sprong zijn.

één jaar geleden

Minder makkelijk en lijkt gewoon onverzadigbaar niet normaal... Was een doorslaper maar nu standaard 's nachts wakker voor een fles en vroeg op. Altijd alleen te troosten met eten. Snap het niet goed meer 🥴

één jaar geleden

Ohh stiekem wel heel blij dit te lezen! Iemand ook al ervaring dat het ineens over was?

één jaar geleden

Oh hier ook! En hij is al even uit zijn sprongetje maar ik wacht nog altijd op het beloofde zonnetje haha. Hij krijg wel in 1x 3 tanden erbij dus dat zal ook wel niet helpen vrees ik.

één jaar geleden

Hier ook heel pittig op het moment. Nou hadden wij al een redelijk pittig meisje, maar nu is het wel even extra uitdagend. Ze valt slecht in slaap, en het lastigste op het moment: ze wil ABSOLUUT niet verschoond worden. Draait om, huilt, krijst, alles. We hebben de hele trukendoos al uit de kast gehaald; speeltjes, filmpje, flesje, op een andere plek verschonen, noem maar op. Ik ben vanaf woensdag voor het eerst 5 dagen alleen met haar… Hebben jullie misschien tips?

één jaar geleden

Volgens mij is de 11 maanden sprong ook een grote ontwikkeling die je merkt. Dus zou zomaar kunnen dat hij daar in zit en je dit merkt, aangezien de grote sprong 4 ook merkbaar was

één jaar geleden

Hier is de rust weer wedergekeerd, halleluja 😂😂 bij jullie?

één jaar geleden

Wauw wilde net een topic openen, mevrouw moet niet meer in een sprong zitten maar jeetje.. komt vrolijk uit bed maar nog geen minuut wakker en het is al gillen, huilen, zichzelf op de grond gooien.. niets is meer goed… ik dacht eerst nog van de oorontsteking van vorige week maar nu ik dit lees denk ik nee..

één jaar geleden

Reactie op Nienke3061

Hier is de rust weer wedergekeerd, halleluja 😂😂 bij jullie?
Ik denk dat onze zoon gewoon een pittig karakter heeft😂