6 Reacties
één jaar geleden
Hier eet hij dan maar niet... Is hier niet structureel gelukkig. Hij krijgt nog wel een fles voor t slapen dus zn buikje is dan alsnog gevuld.
één jaar geleden
Hier ook voor gehad. Eet savonds normaal met ons mee en als de Kids gaan slapen drinken ze nog beker melk. Krijgen enkel als ze flink patatjes hebben gegeten nog een koekje als ze willen. Dochter van bijna 1jaar probeert ook al paar dagen enkel de koek te krijgen en melk. Maar dit laten we niet toe dus gewoon zo hup bed in. Heeft paar dagen geduurt en nu eet ze terug flink mee 😉 kwestie van uit testen hoe ver ze kunnen gaan 😉
één jaar geleden
Hier hetzelfde probleem... Sinds een paar weken eet mijn zoon super slecht niet alleen savonds ook overdag, hij wil dan wel een flesje maar ik vind het ook super lastig ook of ik hem dan wel of niet een flesje moet geven..mais crackers gaan er altijd in. Ik forceer dus niet het eten maar hij krijgt wel een flesje voor het slapen.
één jaar geleden
Hier is het omgekeerd. Brood wil ze helemaal niet eten meer, avondeten dan wel weer. Ik had speelgoed gebruikt met eten maar daar trapte ze de 2de keer niet meer in. Of ze weigert om uberhaupt haar mond te openen of ze haalt het brood uit haar mond. Ik heb haar ook zelf laten eten, maar dan gooit ze het alleen maar op de grond. Ik ben een beetje ten einde raad, ook omdat ze meer moet eten aangezien ze onder het lijntje zit. Ik ga haar niet dwingen want dan wil ze straks helemaal niks meer eten.
één jaar geleden
Dan niet… hier heeft ze een paar weken terug een fase gehad dat ze echt nauwelijks iets wilde eten. Nu afgelopen week weer een groeispurt gehad denk ik want ineens onverzadigbaar en nu eet ze ineens weer erg weinig. Ze weten zelf wat ze nodig hebben