18 Reacties
één jaar geleden
Ik twijfelde nu ook, maar volgens mij ben ik bij mijn eerdere kinderen 'gewoon' overgestapt. Kan me niet herinneren dat het lastig was ofzo.
En mijn jongste zoontje krijgt ook nog 'teveel' melk, maar ik volg hem daarin. Blijkbaar heeft ie het nodig, of behoefte aan. Zolang hij ook maar goed eet..
één jaar geleden
Reactie op romee1983
Ja wellicht beginnen met in de middag halfvolle melk om te kijken hoe hij d ...
Wij warmen het inderdaad ook even op in de magnetron! Moet zeggen dat hij het meteen goed dronk dus we zouden ook helemaal over kunnen stappen naar koemelk maar ik wim eerst de pot voeding die er nog staat even opmaken haha.
één jaar geleden
Reactie op HannahCJ
Ik volg even. Wij geven nu elke middag een flesje gewone halfvolle melk op ...
Bij ons ook nog drie flessen op een dag, 2 van 180 en 1 van 240. Ze eet goed en we bieden voldoende eten aan maar ze wil duidelijk de fles. Ik heb een van de flessen wel vervangen door alpro groeimelk maar we komen nog niet van het aantal flessen af. Aan de ene kant heb ik ook de opmerking van het consultatiebureau in gedachten en zou ook wel chill zijn om van die dure melk af te zijn haha, aan de andere kant denk ik ze zal het zelf ook wel weten wat ze wil
één jaar geleden
Bij ons zij het CB met 7 maanden al dag we de kv mochten gaan minderen naar 500ml per dag. Nu geven we nog maar flesjes van 120ml. Sinds dit weekend 2 flessen per dag. Over 2 weken wordt ze 1.
Geef ik haar 180, drinkt ze ook op. Maar geef ik haar 120, dan merk ik in honger signalen geen verschil.
één jaar geleden
Hier idem bij CB, ochtend fles KV eraf gehaald en nu de avond fles nog vervangen voor halfvolle melk, enige wat ik me afvraag is dat ze njet altijd het warme eten goed op eet. Ene keer vind ze het lekker en eet ze portie op en andere keer njet, als de KV dan ook nog wegvalt vraag ik me inderdaad af of ze snachrs niet wakker wordt van de honger
één jaar geleden
Reactie op lize24
Bij ons ook nog drie flessen op een dag, 2 van 180 en 1 van 240. Ze eet goe ...
Hier precies hetzelfde en een hele goede eter! Ik zit er echt mee want ze wil nu ook 's nachts de fles weer terwijl ze ook al 4 boterhammen eet plus warm plus fruit en yoghurt overdag. Maar ze is ook net 1 dus misschien een groeispurtje?