14 Reacties

één jaar geleden

We gebruiken hier de difrax fles + de l speen gaat hier prima

één jaar geleden

Als hij te moe is lukt het met de Y hier ook niet. Als hij minder moe is wel. :)

één jaar geleden

Reactie op Kaatjuh1983

We gebruiken hier de difrax fles + de l speen gaat hier prima
En u gebruikt ook Olvarit fijne granen 6+?

één jaar geleden

Reactie op eva1404

En u gebruikt ook Olvarit fijne granen 6+?
Ja drinkt de kleine hier in de ochtend of ik maak er pap van

één jaar geleden

Reactie op Kaatjuh1983

We gebruiken hier de difrax fles + de l speen gaat hier prima
Ook de Difrax, maar dan als we die granen erbij doen maat m. Maar hou mij ook niet precies aan hoeveelheid. Doe bij 150 ml water 5 scheppen melkpoeder en 4 scheppen (van het blik melkpoeder) van de granen

één jaar geleden

Ik haal het ventiel eruit. Dan is de functie mss weg, maar drinkt ze wel goed met speen 3. Het is namelijk zo dik dat het niet door de gaatjes van dat ventiel komt. (Ervaren wij)

één jaar geleden

Zelfs een 4 speen gaat het niet door heen. Terwijl rijstebloem geen probleem was 😕

één jaar geleden

Ik geef de papfles in de ochtend omdat het hem in de avond ook niet lukte met een yspeen. Nu is hij de consistentie iets meer gewend en zou het hem misschien iets beter lukken. Ik haal het ventiel er ook uit

één jaar geleden

Y speen gaat hier juist veeeel te snel. Lijkt wel een trechter… binnen 5 minuten de fles leeg😳

één jaar geleden

Reactie op KimRu

Y speen gaat hier juist veeeel te snel. Lijkt wel een trechter… binnen 5 mi ...
Letterlijk dit!! Dat gat is intens groot.. 🤣 ik doe er Johannesbroodpitmeel in om de pap te verdikken anders stikt ze er zowat in.. dus ik lees dit echt met verbazing.

één jaar geleden

Wij gebruiken dr browns zonder ventiel, en speen 4 voor de pap. Dan komt het er wel uit. En ik doe overigens 2 eetlepels afgestreken pap ipv 3!

één jaar geleden

Wat je ook kan doen is de Nestlé multigranen gebruiken ipv Olvarit. En dan met de de browns fles en een Y speen, bij ons werkt dat beter omdat Nestlé wat fijner is dan Olvarit en mijn zoontje vind Nestlé lekkerder.

één jaar geleden

Hier hetzelfde probleem. Ik gebruik de dokter Brown fles met y speen. Maar het gaat veelste snel. Door de andere spenen komt de pap er niet doorheen

één jaar geleden

Ik gebruik de diftax papfles. 180ml water 6 schepjes voeding en 3 schepjes rijstebloem. Dochterlief stikt er zowat in zo snel gaat het. Snap er niets van... bij de oudste hadden we y speen dokter brown maar als ik kijk naar de consistentie nu en het verschil tussen dr brown y speen en de papfles van difrax... dan zou mijn dochter er met de y speen ook in stikken zo snel als het doorloopt. Iets veranderd in receptuur ofzo???