9 Reacties

14 dagen geleden

Park is het Belgische woord voor box toch? Die was hier ruim een jaar geleden al weg, maar staat nu sinds kort weer voor z'n zusje, zij wordt binnenkort geboren.

14 dagen geleden

Reactie op mama2kindjes

Park is het Belgische woord voor box toch? Die was hier ruim een jaar geled ...
ja is een box die ik bedoel 🙂

14 dagen geleden

Hier is dat al meer dan een jaar weg. Haar dutjes doet ze overdag boven in bed.

14 dagen geleden

De box is hier ook al een jaar weg. Daar wou hij eigenlijk nooit in. Ik douche altijd ff snel als hij slaapt.

14 dagen geleden

Hier is de box ook al ruim een jaar weg.. ze gaat mee de badkamer in en gaat lekker spelen of we douchen samen

14 dagen geleden

Hier is die denk ik al een jaar weg. Ik douche vaak als ze al slaapt.

14 dagen geleden

Wij hebben hem net een week weg. Maakten er de laatste twee-drie maanden amper nog gebruik van en vanwege naderende verhuizing was het praktischer hem dan weg te doen. Maar tot die tijd heel fijn om af en toe handen vrij te hebben en onze dochter ging gewoon een boekje lezen erin. Gaf meer vrijheid om bijvoorbeeld snel een wasje op te hangen of (rustiger) te koken, als ze eigenlijk wilde plakken aan me 😉.

14 dagen geleden

Hier ook al ruim een jaar weg. Ons zoontje heeft er amper in gelegen, want hij vond er maar niks aan. Hij mag op de bovenverdieping spelen als ik onder de douche sta (alles is kind proof gemaakt, of de deur gaat dicht naar waar hij niet mag komen en er zijn traphekjes) of hij gaat mee onder de douche. Vaak wil hij uit zichzelf al mee douchen, want het spelen met water vindt hij zo leuk! Gaat bij ons prima zo!

13 dagen geleden

Reactie op NvSdB91

Hier ook al ruim een jaar weg. Ons zoontje heeft er amper in gelegen, want ...
Hier precies zo. Box weg gedaan zodra hij veel ging staan.