18 Reacties
één jaar geleden
Heey, ik werk 3 dagen als onderwijsassistent in het voortgezet speciaal onderwijs. Ik doe dit met plezier, maar zou niet meer willen werken. Mijn dochter gaat op woensdag naar de kinderopvang op donderdag is ze bij mijn schoonouders en op vrijdag is ze bij mijn ouders.
één jaar geleden
Ik werk als shopmanager bij een juwelier. 4 dagen in de week, 28uur. Op dinsdag gaat onze dochter naar de opvang, donderdag passen mijn ouders op en vrijdag&zaterdag is papadag.
Vind t op sommige momenten best veel 4 dagen vooral met de gebroken nachten maar ik haal erg veel plezier uit mijn werk en gun mijn ouders en papa ook hun dagen met de kleine meid ☺️
één jaar geleden
Ik werk als marketing en communicatiemedewerker bij een installatiebedrijf in de tuinbouw. Ik eerk 3 dagen en was best wel ambitieus en het werk stond altijd echt hoog. Maar heb gemerkt dat ik het moederschap zo ontzettend leuk vind, dat ik eigenlijk liever thuis zou zijn deze eerste jaren, had dat noooit achter mijzelf gedacht. Ik zou niet fulltime willen werk🙈
één jaar geleden
Ik werk 3 dagen als directiesecretaresse bij de overheid voor hooggeplaatste ambtenaren. Veel verantwoordelijkheid ook op mijn vrije dagen. Maar ik vind het heerlijk om met mijn hoofd ook met hele andere dingen bezig te zijn dan met 3 kids thuis. Even mezelf zijn is voor mij heel belangrijk om een leukere moeder te zijn. Ik kan niet thuis zitten, dan komen na een maand echt de muren op me af. Wel ben ik van 28naar 21(in praktijk 24 uur) uur gegaan en dat voelt ook wel echt als de max. Maar ik houdt van mijn heerlijke job!
één jaar geleden