14 Reacties

één jaar geleden

Persoonlijk vind ik ze daar nog veel te klein voor. Waarom zou je dit nu al willen geven?

één jaar geleden

Mijn zoontje is gek op kruidnootjes. Ik breek ze door de midden of in vieren. Hij kauwt ze goed. Kan prima. Natuurlijk niet heel veel, maar daarin verschillen pepernoten niet van koekjes.

één jaar geleden

Niet erg gezond maar qua formaat zouden ze nu wel goed genoeg moeten kunnen kauwen

één jaar geleden

Wij hebben hem wel eens een pepernoot gegeven hoor. Die van bolletje worden heel snel zacht en smelten eigenlijk vrijwel gelijk in je mond. Maar ik moet zeggen dat ik onze zoon heel goed vertrouw met eten en ook nieuwe dingen proberen. Hij is heel voorzichtig daarin.

één jaar geleden

Mijn dochter eet ze wel, gaat goed.

één jaar geleden

Tip; schuddebuikjes voor de kleintjes😊

één jaar geleden

Mijn zoon zou ik het niet geven. Hij kan heel goed kauwen als het hem uitkomt. Maar als hij iets erg lekker vindt of hij is het zat om te kauwen, slikt hij het in 1x door. Misschien is een taaitaaipop een idee voor je kindje.

één jaar geleden

Ik breek ze middendoor en dan kauwt ze ze goed.

één jaar geleden

Jaahoor zeker, ze krijgt hier soms wel eens een pepernoot, ze is er helemaal weg van.

één jaar geleden

Mijn dochter is er helemaal weg van! Ik bak ze zelf, die zijn ook zacht dus is makkelijk voor haar om te kauwen. 🫶

één jaar geleden

De HEMA heeft van dit soort "rozijn"doosjes met mini kruitnootjes. Echt ideaal voor deze leeftijd 😄

één jaar geleden

Ik geef ook schuddebuikjes, vindt ze heerlijk! Mijn dochter is ook erg enthousiast met eten dat we nog geen pepernoten geven 😅

één jaar geleden

Ik bak ze iets groter waardoor ze iets zachter zijn en dus makkelijk ook te sabbelen hahahahaha en je kunt het makkelijker breken ipv dat het verkruimeld ( wel pas na een leeftijd van 1.5 ) daarvoor zou ik nog even wachten

één jaar geleden

Mijn zoontje at het rond sint (gekregen van kdv) waarschijnlijk daar ook gekregen maar het ging er zeer makkelijk doorheen🥺