10 Reacties

2 maanden geleden

Hier ook! We zijn van het slaapje afgestapt en gaat prima 😅

2 maanden geleden

Mijn zoontje slaapt ook niet meer in de middag.

2 maanden geleden

Hier wil hij sinds hij naar de peuterspeelzaal gaat helemaal niet meer slapen, ook niet op de 5 dagen dat hij vrij is. Vanaf 16 uur is hij helemaal op en luistert nergens meer naar en s nachts slaapt hij ook heel slecht. Laatst sliep hij eenmalig wel in de middag en toen sliep hij snachts ook weer heel goed. Ik leg hem dus wel elke middag in bed in de hoop dat hij weer slaapt, maar eigenlijk nagenoeg altijd zonder succes.Ik lees dus graag mee voor evt tips.

2 maanden geleden

Hier wil hij sinds hij naar de peuterspeelzaal gaat helemaal niet meer slap ...
Ah dat is echt vervelend en flink balen inderdaad.. hier juist weer goed slapen nadat het middag slaapje eraf is😅 Ik heb helaaas geen tips voor je :(

2 maanden geleden

Hier ook sinds een weekje geen middagdutje meer, hoop dat het een fase is, vind hem nog wel jong er al mee te stoppen

2 maanden geleden

Bij ons ging hij met exact 2 jaar naar peuterspelen toe, en toen was het middagdutje al lang en breed geschiedenis. Vanaf 1,5 jaar deed hij sporadisch eens een dutje. Vanaf 1,9 ofzo was dat ook gestopt. Geen tips dus. Wat niet gaat, gaat niet.

2 maanden geleden

Wij hadden dit ook, zo veel prikkels dat ze er helemaal hyper van was en moeilijk haar rust kon vinden. Heb wel volgehouden en ben haar eigenlijk weer even gaan wiegen in m’n armen zittend op bed. Dan viel ze zo weg. Nu inmiddels na twee maanden gaat ze gewoon weer slapen na schooltje!

2 maanden geleden

Nu sinds een week wil ze geen middagslaapje doen thuis, bij de opvang wel maar ook niet zo heel lang. Ik neem aan dat het een fase is, ze kan nog niet zonder haar middagslaap.

2 maanden geleden

Mijn dochter slaapt al lange niet meer in de namiddag en ze kan wakker blijven zo laat. Die gaat altijd huilend naar bed rond 19-19:30 en wordt zo om 7uur wakker aan mijn bed (zombie film😂)

één maand geleden

Dochter gister voor het eerst naar de peuterschool geweest. Ook niet willen slapen erna. Vannacht echt drama gehad. Ze lag al om 18.45 te slapen en werd vanaf 21.00 elk uur huilend wakker 😩 Iemand ervaring hiermee? Misschien alle prikkels verwerken?