9 Reacties

één jaar geleden

Scapino heeft baby schoentjes hier werkt het perfect

één jaar geleden

Geen schoenen aan doen tot ze lopen, ze hebben ze eerder ook niet nodig

één jaar geleden

Wij doen ons zoontje nu alleen nog sokjes met anti slip aan. Pas als hij echt gaat stappen, krijgt hij schoentjes aan. 😊

één jaar geleden

Blote voetjes. Krijgen ze de sterkste voeten van

één jaar geleden

Hier blote voetjes. Denk dat onze dochter pas tegen de herst schoentjes krijgt. Op blote voeten leren ze het beste lopen en worden de voetjes zeker niet belemmerd door een schoen

één jaar geleden

Hier ook blote voeten. Enkel als we een feestje hebben doe ik schoentjes aan, maar meestal gaan die na een kwartier toch al uit. Hij kan er nog niet mee stappen en is er snel door geïrriteerd.

één jaar geleden

Mijn zoontje doet al paar echt losse stappen maar toch thuis altij blote voeten! Bij opvang slofjes van little riots met antislip en als we ergens heen gaan wel zijn schoentjes maar moet zeggen als we daar ergens zijn doen we zijn schoentjes uit en heeft dan antislip sokjes of blote voeten ligt eraan waar we zijn! Blote voeten is toch het beste zeggen ze!! En hier vloerverwarming dus hij vind het ook heerlijk!

één jaar geleden

Blote voeten zijn hier favoriet, meestal krijgt hij antislip sokken aan. Bij uitjes shoesme of bunnies jr. De shoesme vind ik leuker voor meisjes, bunnies meer voor jongens. soepele zool dan wel heel belangrijk

één jaar geleden

Onze zoon van 10 maanden kruipt als een cheeta door het huis heen en trekt zich ook op aan alles. Veel staan en stappen langs meubels. Hij draagt vaak antislipsokjes, eigenlijk nooit slofjes. Als het wat warmer is doe ik zijn sokjes uit, blote voeten is heel gezond en leren ze het beste mee.