5 Reacties

één maand geleden

Hier krijgt hij een step, loco bambino, dokterkoffertje, in zijn schoen wat knutselspullen, bij opa en oma een boek van boer Boris.

één maand geleden

Wij hebben dit weekend al sinterklaas gevierd bij mijn ouders en mijn dochter heeft - stiften - elsa jurk van h&m - poppenhuis van de action - dokterskoffer little dutch - memory - magnetic playboard van little dutch In haar schoen bij opa en oma - glitter douchegel - klei De viering bij de andere opa en oma krijgt ze - pyjama van feetje - groeimeter met haar naam van goedgemerkt - draagzak voor de pop - elke dag verhaaltjes van dikkie dik. Verder krijgt ze nog een keer ergens stickers en stempels in d'r schoen. Misschien heb je hier iets aan.

één maand geleden

Haar enige wens was een ijsje, dus dat krijgt ze haha. Verder: - een pop met buggy - een boek over kerst - bunny hop Voor kerst krijgt ze: - badjas - gruffalo boeken - bordspel boodschappen doen We zitten nog te twijfelen over een magnetische knikkerbaan of magnetische racebaan.

één maand geleden

Hij snapt hier het concept nog niet helemaal maar uiteindelijk toch wat cadeautjes: memory, domino, nins (?) poppetjes, stickers en stempels. Verwacht dat de oma's nog wel ergens mee komen maar ik weet nog niet waarmee

één maand geleden

Hier krijgt hij Gonge rivierstenen, memory, een 4-in-1 puzzel, rugzak en een pyjama. In zijn schoen een autootje (ambulance) en een klein boekje.