25 Reacties

één jaar geleden

Ik heb Lalaboom gekocht voor ons zoontje

één jaar geleden

Top dat je deze topic heb geopend ben ook al beetje aan het rond kijken op internet maar vind het indd nu ook best lastig!! Dus kom maar op met alle tips!!😊

één jaar geleden

Ik zat te denken aan een scoot and ride loopfiets/step

één jaar geleden

Ik heb deze leertoren op de wishlist staan. Daarnaast ook die montessori klimrekken voor binnen. Kan ze zich mooi vermaken in de winter als naar buiten gaan niet altijd gaat.

één jaar geleden

Wij gaan voor een keukentje met al het toebehoren. Leuke topic! Misschien zie ik andere leuke tips Lalabloom wat hierboven benoemd is, speelt m’n dochter nu graag mee bij m’n moeder dus is inderdaad zeker een aanrader! Ik ben opzoek naar iets vergelijkbaars maar net wat anders (anders heeft ze op 2 plekken het zelfde speelgoed) iemand tips?

één jaar geleden

Ik denk dat wij voor Stapelstein gaan. Nu ons zoontje nog te jong is om het al te begrijpen, kunnen we Sinterklaas en kerst wel samenpakken en 1 groot cadeau geven. Wij hebben de leer toren die hierboven genoemd werd. Echt een aanrader! Ons zoontje klimt er vanaf dag 1 op en kan fijn meekijken in de keuken en weer weg als hij dat wil. Ook als het in tafel-stoel combinatie staat is het een grote hit. Hij gaat zeer regelmatig even op het stoeltje zitten, zo schattig!

één jaar geleden

Mini locko bambino. Elektro wonderpen Werkbankje met gereedschap Nijntje my first memory Nijntje junior colorino.

één jaar geleden

Grote foam speelset van ballenbakje . M'n zoontje klimt daar het liefst de hele dag overheen en schuift ze door de hele kamer

één jaar geleden

Duplo!

één jaar geleden

Ik heb nu dit lijstje: -Duplo blokkendoos -Kleertjes voor kleine babypop -Klei -Kinetische zand -speeldieren boerderij

één jaar geleden

Playmobil 1.2.3.

één jaar geleden

Heeft iemand ervaring met smartmax? Het ziet er leuk uit en ben erg benieuwd.

één jaar geleden

Reactie op MamavanVajèn

Heeft iemand ervaring met smartmax? Het ziet er leuk uit en ben erg benieuw ...
Is hier een heel groot succes! Hij kan uren de diertjes uit elkaar in elkaar zetten, en ook de bouw staafjes&ballen worden regelmatig tot kunstwerk gebouwd. Ik heb een mega grote set op marktplaats weten te scoren, want het is wel duur spul..

één jaar geleden

Een abonnement op de Spelotheek!! Dan geef je meteen de eerste geleende spullen als cadeautjes en kun je daarna steeds omruilen. Duurzamer wordt het niet 👌

één jaar geleden

Wij kopen/krijgen de volgende dingen: Mini keukentje van little dutch John deere speeltractor met afstandsbediening Bumba spel was da na Vtevh doktersset Smartmax animals Nuby Octopus badspeelgoed Koksmuts/ short Dinoworld (action) Klei Trommel Blokfluit Educatieve boekjes (tellen, kleuren en over de feestdagen) Educatieve placemat voor op tafel Theeservies en speelmandje met Etenswaren (maar dat is gewoon van mij geweest vroeger) Het is misschien wat veel, maar daar houden wij van en kopen voor het budget liever meerdere kleine dingetjes ipv 1 groot 🙈

één jaar geleden

Reactie op LL13

Wij kopen/krijgen de volgende dingen: Mini keukentje van little dutch Jo ...
Wow! Vind dit echt extreem veel!

één jaar geleden

Hier krijgt ze een paar kleine cadeautjes. Ze snapt toch nog niet wat de feestdagen inhouden, lalabloom en wat houten groente om te snijden. Thuis hebben we veel duplo, ze speelt graag met puzzeltjes en een leertoren is hier ook erg in trek

één jaar geleden

Wij hebben; een keukentje van Petit Amelie met bijpassende pannenset. Een fiat 500 loopauto. Puzzels Kleding/schoenen Must, sjaal en wanten van Nijntje Boekjes Besteksetje van Nijntje met haar naam erop En van Fisher price een boederijdieren set. Wij vieren 2x sint dus ongeveer 4/5 cadeautjes per avond. En dan krijgt ze ook nog genoeg van de opa's en oma's.. daar weet ik 1 cadeautje van, dat is een poppentjebedje. Ook van Petit Amelie. Die willen we straks ook in het "groot" kopen voor haarzelf.

één jaar geleden

Ik heb voor de kerst heel veel kleding in de volgende maat pyjama’s ondergoed. hij heeft dat toch nodig en uitpakken is het leukste En voor Sint : -Een houten poppenkast en als je die omdraait is het een supermarkt - 2x montessori Lidl oefen borden een is vormen leren andere letters - Houten ringen tel spel Hema -Water teken boek zeeman -Duplo dieren trein -Breek de muur ei blokken spelletje (action) -Little dutch kerst treinbaan -Montessori bakjes balletjes lepel set - hand poppen Hebben nog verlanglijstje: (Wil niet zeggen dat hij alles krijgt wat hij niet krijgt schuiven we door naar z’n verjaardag in mei) - van my first Ses : klei / stiften / plakken met lijm - Duplo - wobbel - een spelletje - boekjes - stofzuiger - telraam

één jaar geleden

Waterkleurboek van de HEMA is ook erg leuk.. hier gegeven als schoencadeautje maar kan ook voor de kerst 😊