9 Reacties

één jaar geleden

Echt precies dit maak ik nu ook al langer dan ander half jaar mee .. het is verschrikkelijk

één jaar geleden

Reactie op Melissa Vorstenbosch

Echt precies dit maak ik nu ook al langer dan ander half jaar mee .. het is ...
Erg he…. Je weet gewoon niet meer wat je moet doen. En we gunnen ons kind een vader maar op deze manier? Is dit evht niet te doen

één jaar geleden

Nee klopt je probeert elke keer met hem mee te denken en te werken maar dan waneer die mag komen komt hij gewoon niet opdagen ; en dan daarna krijg je te horen je houd mij bij mijn kind weg , Jaa heb daar ook geen woorden voor ..

één jaar geleden

Ik kan hier heel kort over zijn. Een kind verdiend een goed voorbeeld en onvoorwaardelijke liefde. Zo te lezen kan jij dat ook heel goed en is deze vader wat ik zo lees niet geschikt. Meid denk aan jezelf hoor..hij heb je geslagen hè dat is niet niks. Het feit dat je er al geen fijn gevoel bij heb om je zoontje met hem mee te geven zegt al genoeg en dat begrijp ik heel goed 😘

één jaar geleden

Als hij jou slaat slaat hij jullie zoontje misschien ook wel als jij er niet bij bent dus niet meer dan logisch dat je erbij blijft

één jaar geleden

Ik denk dat je ex het anders ziet. Voor alle duidelijkheid: IK heb hier geen mening over. Ik plaats mijzelf enkel in ZIJN schoenen en denk na hoe ik mij zou voelen in ZIJN plaats. Ik zeg dit enkel zodat het jou een een ander perspectief kan geven, waar je om vraagt. Hij wil graag zijn zoontje leren kennen zonder met jou te hoeven om te gaan, maar dat kan dus niet omdat het niet wordt toegelaten. Jij verplicht hem om tegen zijn zin tijd met jou door te brengen zodat hij bij z'n zoontje kan zijn. Dat irriteert hem, dat doet geen goed aan de sfeer. Jullie relatie was verbroken nog voor de baby er was. Ookal was hij er niet tijdens de zwangerschap, hij wil het nu blijkbaar wel en het moet op jouw manier, en dat zint hem niet. Misschien eens een andere aanpak proberen? Want nu wordt niemand er vrolijk van.

één jaar geleden

Reactie op BabyOnTheWayMay22

Ik denk dat je ex het anders ziet. Voor alle duidelijkheid: IK heb hier g ...
Klopt benankt voor je uitleg ik snap wat u probeerd uit te leggen , welke andere manier zou je aan denken?

één jaar geleden

Reactie op BabyOnTheWayMay22

Ik denk dat je ex het anders ziet. Voor alle duidelijkheid: IK heb hier g ...
Want ik kom er niet uit enige wat die wil is alleen zijn kind mee nemen niks anders . mij niet zien niet me huis binnen gewoon mee nemen.

MOD

één jaar geleden

Op verzoek van TS topic gesloten.