8 Reacties

één jaar geleden

Volgens mij moet je niet kijken naar de slaapjes, lengte en hoeveelheid, maar moet je jezelf andere vragen stellen: - slaapt ze s nachts goed (genoeg)? - wordt ze over het algemeen blij wakker? - gaat het proces van in slaap vallen normaal? - ontwikkelt ze zich goed? Zo ja: lekker zo houden!!! Elk kind is anders en heeft een andere slaapbehoefte. Laat je kind alsjeblieft niet proppen in de gemiddelden waar het cb maar altijd mee wil werken. Kijk naar je kindje en of het werkt binnen jullie gezin!

één jaar geleden

Oh begrijp me niet verkeerd maar wat ben ik blij om te horen dat mijn kleine man niet de enigste is. Onze kleine is ook altijd al een slaapkop geweest. Hoe oud is jullie dochter? Mijn mannetje slaapt nu ook nog 2x overdag en dat zijn dan slaapje van in de ochtend 2 a 3 uur en dan in de middag ook nog een slaapje van 2 a 3 uur. En dan slaapt hij van 19 soms 19:30 tot 7 uur. Hier was de reactie van het CB maak je niet te druk en volg je kind. Als hij goed ontwikkeld, vrolijk, alert en ondernemend is als hij wakker is dan heeft hij het zeer waarschijnlijk gewoon nodig.

één jaar geleden

Reactie op FamkeBuijs

Oh begrijp me niet verkeerd maar wat ben ik blij om te horen dat mijn klein ...
Ze is van 15 mei😘

één jaar geleden

Reactie op FamkeBuijs

Oh begrijp me niet verkeerd maar wat ben ik blij om te horen dat mijn klein ...
Jaa hier gaat ze s’avonds ook naar bed om 18:30/19:00 en slaapt tot 07:30 En dan inderdaad overdag 2 slaapjes van 2/3uur.

één jaar geleden

Ze is van 15 mei😘
Mijn kleine man wordt aankomende vrijdag 1 jaar. Dus dat scheelt niet veel qua leeftijd.

één jaar geleden

Mijn dochtertje slaapt ook 2x overdag en dat zijn ook slaapjes van zo'n 2 uur. Zolang ze vrolijk is en 's nachts ook goed slaapt vind ik het prima.

één jaar geleden

Ik kijk naar wakkertijden. 2-3-4. Komt vaak voor dat haar ochtend slaap 2-3 uur is, en smiddags een 1-2 uur. Lekker laten liggen🤣 nu nog rust momenten voor ons, die eindigen straks een keer

één jaar geleden

Ik zou me niet druk maken, ieder kind is inderdaad anders. Volg je eigen gevoel. Jij ziet zelf wel wat je kind echt nodig heeft. Onze kleine dame slaapt al vanaf het begin smiddags slecht tot niet. Soms al rond 6 uur wakker , slaapt soms overdag een half uurtje en meer niet. Toch blijft ze ontzettend vrolijk. Snachts slaapt ze meestal gewoon goed door.