7 Reacties

één jaar geleden

Heel herkenbaar ben er gelukkig al overheen. Maar wat ik deed was als je er echt zeker van ben dat er niks aan de hand was ging ik 1 keer terug en daarna toch even laten huilen( met pijn in me hart) maar hij was er toen mey een week vanaf. Of klein dimbaar lampje werkte bij mij ook. Succes

één jaar geleden

Heel herkenbaar hoor😘.. mijn dochter is overdag nog de vrolijkheid zelve, maar waar ze normaal van 11.30 tot 14.15 uur sliep is ze nu vaak na een klein uurtje wakker. Daar wordt niemand hier vrolijk van, want dan is ze wel echt uit haar humeur. Soms lukt het om haar weer terug in slaap te krijgen maar vaak ook niet. Snachts sliep ze van 19 tot 6 zonder nog wakker te worden en nu begint het gelazer om 21.30 uur vaak al🫠 ben het ook zo zat. Hele nacht ben je bezig om haar weer in slaap te krijgen en dan is ze vaak ook nog rond 5 uur uitgeslapen. Heb niet echt tips, behalve dat wij vandaag een peuterbedje voor haar in elkaar gaan zetten en haar daar in laten slapen. Heb het idee dat ze zich opgesloten voelt in de ledikant en kreeg hier op het forum veel positieve reacties van mensen die dat gedaan hebben met 1,5 jaar. Dus ik heb hoge verwachtingen 😅

één jaar geleden

Het is echt drama hier, al zeker 4 weken niet willen slapen 's nachts en overdag. Overdag alleen maar hangen en jammeren omdat ze zo moe is. Heb er echt schoon genoeg van. Geniet al weken niet meer van haar. Ze haalt me het bloed onder de nagels vandaan. Ik besteed momenteel ook geen tijd of aandacht aan haar, omdat ik haar echt even niet kan verdragen.

één jaar geleden

Reactie op NicoleS91

Het is echt drama hier, al zeker 4 weken niet willen slapen 's nachts en ov ...
Ik snap je gevoelens echt! Heb dat namelijk soms ook en dan barst ik in tranen dat ik geen goeie moeder ben en waarom ik dit op mijn bordje krijg en andere wel Makkelijk hebben. Ja echt erg zulke gedachten! Maar als je echt op bent dan komen die spontaan naar boven. Dus ik begrijp je heel goed.

één jaar geleden

Ik las toevallig dit: Daarnaast gaat je kind (bijna) los lopen. Daardoor ervaren ze letterlijk en figuurlijk meer bewegingsruimte en vrijheid. Daarom hebben ze vaak juist in de nacht meer geborgenheid nodig. Zodra ze eenmaal goed los kunnen lopen en daaraan gewend zijn, verbetert hun slaap ook https://www.eindelijkslapen.nl/15-maanden-slaapregressie/

één jaar geleden

Reactie op Joleintje

Ik las toevallig dit: Daarnaast gaat je kind (bijna) los lopen. Daardoor e ...
Die van mij liep al bij 10 maanden 😂 dus denk niet dat het is

één jaar geleden

Reactie op sam1810

Die van mij liep al bij 10 maanden 😂 dus denk niet dat het is
Dan is dit het indd niet 😂 wens je iig heel veel sterkte en hopelijk snel betere nachten. Hier ook nog nooit een nacht doorgeslapen.. wat hier wel eens even werkt is het white noise apparaatje aanzetten en zo'n draaiende sterrenhemel lamp. Dan gaat hij lekker liggen kijken en valt dan in slaap ( die dingen hebben ook een timer dus gaan dan vanzelf weer uit )