10 Reacties

één jaar geleden

Herkenbaar! Hier hetzelfde

één jaar geleden

Hier ook ineens veel later slapen dan normaal sinds een paar weken. (Ze is nu 12,5 mnd). Ik heb het idee dat het komt doordat we zoekende zijn in de slaapjes overdag. Zitten in de overgangsfase tussen 1 of 2 slaapjes. Als ze er 1 slaapt overdag lijkt ze savonds sneller en eerder in slaap te komen. Maar met 2 slaapjes kan het makkelijk 22:30 worden. Misschien voor jullie ook een tip om te kijken naar de slaapjes overdag? Succes!

één jaar geleden

Herkenbaar! Slaapjes overdag en in de nacht ineens drama. Niks hielp, alleen bij ons in bed laten slapen. Ook hier zitten we in de overgangsfase van 2 naar 1 slaapje maar nog erg zoekende. We zijn inmiddels een aantal weken verder, slaapjes overdag blijven een probleem met in slaap vallen. De nachten slaapt ze inmiddels weer door in haar eigen bed.

één jaar geleden

Hier ook. Gister 13 maanden en ook deze week de waterpokken. Ik vind het een pittige week ook..

één jaar geleden

Pff hier hetzelfde.. we herkennen ons eigen kind niet meer terug.. normaal legden we haar in bed en sliep ze door tot de ochtend.. nu is dat totaal afgelopen.. krijsen tot aan overgeven toe.. vechten tegen de slaap.. we zijn uren met haar bezig.. we liggen bij haar op de grond tot ze slaapt..

één jaar geleden

Hier ook vooral een aantal avonden drama geweest. Hebben haar bij ons in bed gelegd. De eerste keer viel ze meteen in slaap. De avonden daarna ging ze volop spelen. Wij denken aan overgang van 2 naar 1 slaapje maar ook verlatingsangst. 4 avonden tor 22.30 uur bezig geweest en nu lijkt het beter te gaan. Kleine meid is bijna 13 maanden

één jaar geleden

Hier hetzelfde verhaal. 13 maanden en 2 weken oud. Hier is het de slaapregressie icm kiezen en leren lopen. Hii doet sinds 2 dagen langs de tafel lopen namelijk. De.oudste had deze fase ook heel heftig. Duurde bij hem 5 weken. Enige tip is adem blijven halen, blijf tegen jezelf roepen dat jet een fase is en je het gewoon 'even' uit moet zitten en wissel af met je partner voordat je doordraait. Mijn oudste is gaan doorslapen na deze regressie en sliep toen ineens van 1900 tot 0630h. Deze fase is de hel. Wij laten Max ook tussen ons in slapen maar sinds 3 nachten wilt hij dat ook ineens niet meer en is ons bed reden voor hysterisch te gaan krijsen. Dus nu zit k 3x per nacht een uur in een schommelstoel in het donker terwijl ik 'het is een fase, nog even volhouden' tegen mezelf mompel

één jaar geleden

Mijn zoontje is 12,5 maand en merk ook dat hij ontzetten tegen stribbelt met slaapjes. Draait zich van me af duwt me weg, als ik hem neerleg gaat hij staan, als ik weg loop huilt hij en als ik hem dan weer oppak draait hij weer om z’n as heen van me af. Totdat hij op een gegeven moment toch wel denkt ik ben moe maar dan zijn we zo rustig 30 tot 60 min verder 😭😴😴 Het is een fase 😅

één jaar geleden

Hier hetzelfde! Ons zoontje is nooit een hele goede slaper geweest maar nu is het wel extreem. Wordt echt heel de tijd wakker en huilt dan en wil echt gewiegd worden en of drinken. Dit gaat de hele nacht zo door.. Is ook heel vroeg wakker en daardoor overdag weer heel moe.. Dutjes overdag gaan wel heel goed!

één jaar geleden

Helaas geen tips maar wel heel veel liefs en herkenning ❤️❤️❤️ het komt goed mama!