9 Reacties

één jaar geleden

Bij ons helpt het om ernaast (op de grond) te gaan zitten en mijn hand op zijn hem te leggen. Verder blijf ik stil of zeg ik shhhht. Als hij dan rustig is (of slaapt) sluip ik heel stil de kamer uit. Ik blijf vaak nog shhht zeggen tot ik buiten ben, zodat hij niet te fel doorheeft dat ik vertrek :)

één jaar geleden

Kan ze misschien honger hebben? Mijn dochter wordt soms ook wakker en valt met een klein flesje weer snel in slaap.. ik wil er het liefst geen associatie van maken maar beter dan telkens zo lang wakker zijn 😅

één jaar geleden

Heb je al geprobeerd wat te eten of drinken te geven? Het is heel normaal dat kindjes op deze leeftijd ‘s nachts nog een flesje of de borst willen.

één jaar geleden

Ze was ook hetzelfde bij mij en daarna heb ik gemerkt dat ze door de tanden wordt ze wakker en onrustig wat ik doe gewoon haar laten in haar bed huilen en dan gaat ze meten slapen maar eerst melk proberen te geven en haar pamper controleren of met haar naar de salon en tv aan doen en na 30min terug in haar bed in ons bed lukt nooit

één jaar geleden

Reactie op HanneD

Bij ons helpt het om ernaast (op de grond) te gaan zitten en mijn hand op z ...
Dit sshh werkt hier ook super.. dochter is opeens ook vaker per nacht wakker. Wij laten haar dan wat water drinken uit uit rietenbeker en geven speen en knuffel.. dan blijven we even naast haar staan en zeggen ssshhh.. langzaam loop je dan de kamer uit.. vaak laten we de deur dan open en begint ze beetje te jengelen.. ik blijf dan bij de deur staan en ga verder met shhh.. vaak is ze dan wel al stil maar als ik stop begint ze weer. Als t te lang duurt voordat ik kan stoppen zet ik de sshh op Spotify op repeat en ga terug naar mijn bed.. telefoon leg ik dan bij haar deur! 🙊 beetje gek maar werkt top!

één jaar geleden

Reactie op Lynn C

Dit sshh werkt hier ook super.. dochter is opeens ook vaker per nacht wakke ...
HELD 🙏🏼 dat had ik eerder moeten weten van spotify 😂😂

één jaar geleden

Ik haal mijn zoontje uit bed en geef hem een beetje water. 9 op 10 kan ik hem daarna weer rustig in bedje leggen en valt hij weer zelf in slaap.

één jaar geleden

Bij ons net zo, 9 van de 10 nachten slaapt ze perfect maar des te moeilijker om haar die 1 op 10 keer weer in slaap te krijgen 😅 hier helpt het het beste om haar even bij me te pakken op de stoel in haar kamertje en een zacht slaapliedje te zingen achter elkaar tot ze weer rustig en slaperig wordt. Dan zachtjes wegleggen en zonder al te veel praten enzo weer vertrekken.

één jaar geleden

Campingbed bij ons op de kamer doet wonderen in lastige fases zoals tanden, slaapregressie sprongetje etc. Wanneer hij wakker wordt en we hem niet in slaap krijgen leggen we hem daar in en laten we hem weten dat we er zijn door tegen hem te praten. Slaapt hij vaak binnen 30 min weer verder. Voordeel geen gedraai tussen ons in en je ligt zelf ook lekker in bed. Waren bang voor gewenning, maar als er een lastige fase weer voorbij is slaapt hij gewoon weer lekker door in zn eigen kamertje!