27 Reacties

één jaar geleden

Wij sparen sinds de geboorte ieder 20 euro per maand, op een aparte spaarrekening. Ook gekregen geld zetten we daarop.

één jaar geleden

Maandelijks storten wij 25 euro

één jaar geleden

Reactie op Rensketje

Wij hebben een aparte spaardoel op onze eigen spaarrekening voor onze zoon. ...
Hier hetzelfde! Wij hebben twee spaarpotjes op onze gezamenlijke rekening voor de kleine. 1 is echt een spaarrekening. Daar storten we nu 30e pm op. De ander is een potje voor grotere aankopen die nodig zijn. Hier sparen we maandelijks 50e en hebben we dus laatst gebruikt om een nieuw autostoeltje en loopkar van te kopen. Zo houden we het overzichtelijk.

één jaar geleden

Wij sparen 50,- per maand. Als onze dochter geld krijgt van familie etc. Zetten wij dit ook allemaal op haar rekening. Dit doen we vanaf de geboorte. Het geld dat we van de overheid krijgen, houd ik deels. Hier doe ik wat uitgaven van qua bijv nieuwe kleding oid. Mocht ze dit niet nodig hebben, stort ik het nog op haar rekening :).

één jaar geleden

Sinds de geboorte maandelijks 100€. Vooral omdat we het nu kunnen missen, zo kunnen we in mindere tijden of bij tegenvallers een keer overslaan en hebben de kids toch een mooi spaarpotje.

één jaar geleden

Ik spaar zelf elke maand 75 euro voor m'n zoontje. M'n vriend zet ook af en toe wat opzij en m'n familie elk jaar.