11 Reacties
één jaar geleden
Wij vlogen gisteren naar Mallorca om 12:35. Uurtje geslapen en uurtje naar buiten gekeken+gespeeld met tafeltje voor je stoel+gekeken naar kindje voor en achter ons. Had mij op het ergste voorbereid maar viel mee!
één jaar geleden
Hier speelt hij met alles behalve z’n speelgoed tijdens een vlucht. Zoals kiekeboe spelen met het kotszakje of die kaart mee veiligheidsinstructies die altijd in dat voorvak van de stoel voor je zitten 😂 lege bekertjes vond hij ook super om mee te spelen.
één jaar geleden
Mallorca is populair, wij zitten er nu ook :-) Ons meisje heeft zich bijna de hele vlucht vermaakt met een hard broodje...lekker knabbelen. En spullen die ze nog nooit eerder in dr hand heeft gehad vond ze interessant. En kijken naar andere mensen vond ze heel leuk, vooral al ze aandacht kreeg. Succes en vooral plezier!!
één jaar geleden
Reactie op MamaCoco
Mallorca is populair, wij zitten er nu ook :-) Ons meisje heeft zich bijna ...
Ja slecht weer daar of niet? Iig weersverwachting is niet best. Maak me best druk wat te doen met zo’n kleine van een jaar met regen. We zitten ook nog eens in een mini bungalow. Tips???
één jaar geleden
Reactie op romee1983
Ja slecht weer daar of niet? Iig weersverwachting is niet best. Maak me bes ...
Weer is helaas niet top, maar gelukkig ook niet hele dagen regen. Wij zijn er vandaag met de bus op uit en gaan ook nog een dagje naar palma de Mallorca. Gelukkig ook genoeg zon momenten en dan is het al snel heerlijk bij het zwembad of aan het strand.
één jaar geleden
Reactie op Emily01
Ben ook heel benieuwd naar tip!
Heb zelf een geluidenpuzzel aangeschaft en ...
Die spinners waren hier een hit!! Zowel Dex als zijn neefje van 3 maanden ouder hebben hier heel de reis plezier van gehad. Heb ze nu thuis op het raam en hij speelt er nog steeds mee