6 Reacties

één maand geleden

Ik weet niet of je tiktok hebt, maar daar staan super veel leuke ideeën. Je zou de speen kunnen begraven, met het idee dat er iets moois groeit en de volgende kan je er iets neerleggen wat hij heel leuk vind. Of aan een heliumballon vastmaken en dan buiten los laten wanneer hij dat wil. Succes!!!

één maand geleden

Mijn dochter had ook continu de speen in. Die was aan vervangen toe dus we hadden een nieuwe speen gekocht, maar die was wat anders qua vorm van de Bips Been dus die wilde ze niet. Later een andere speen gekocht van Bips maar die wilde ze ook niet. Nu heeft ze nooit meer een speen in, maar wil ze alleen het speendoekje hebben. Wellicht een idee? Ik hoor ook veel van mensen uit mijn omgeving dat ze de speen doorknippen en tegen hun kindje zeggen dat die weg is en dat werkt schijnbaar. Misschien een idee?

één maand geleden

In de park op een boom gaan hangen ( naast mij er is een park waar heel veel fopspeen daar de baby’s komen hangen)

één maand geleden

Ik weet niet waar je woont maar in dierenpark Amersfoort heb je een hek met allemaal speentjes. Die kan je daar dan achter laten voor de ooievaar zodat hij die naar een nieuwe baby kan brengen. Mijn dochter heeft nooit de speen gewild maar anders had ik sowieso dit gedaan !

één maand geleden

Reactie op Mtobe

Ik weet niet waar je woont maar in dierenpark Amersfoort heb je een hek met ...
Ohhh dit klinkt als een heeel leuk idee! Dankjewel

15 dagen geleden

Wanneer krijgt je kindje de speen? Hier mag mijn dochter alleen de speen in bed. Dat is de regel. Vraagt ze er toch om dan zeg ik heel verbaasd: huh?? Maar een speen is toch alleen als je gaat slapen? Wil je slapen? Natuurlijk is dan het antwoord Nee haha. En dan is mijn reactie weer: je mag je speen als je gaat slapen straks. En dan is het goed! De speentjes in bed zijn overigens maat 0 of 1. Die voor newborns in elk geval. Die verliest ze zodra ze slaapt. En wordt ze wakker, dan pakt ze m en slaapt ze weer verder. Maar de aanpak is per kindje verschillend. Ik denk dat het concept ' we geven jouw speen aan een andere baby en vanaf nu heb jij er geen meer' bij mijn dochter alleen maar meer verdriet oplevert.