20 Reacties

één jaar geleden

Hier ook! Inmiddels geleerd dat we er de 1e keer heen gaan, speentje geven en troosten. Dan is hij meteen stil. Als we dan weg lopen begint hij weer te huilen maar dan laten we hem even. Binnen 3-5 min slaapt hij dan weer. Als we er steeds bij blijven blijft hij wakker worden. Even laten huilen na 1e keer troosten werkt dus goed voor ons 🤗

één jaar geleden

We zijn er hier net uit denk ik. Ruim een maand lang in de nacht wakker worden en niet meer willen slapen zonder ons in de kamer.. we hebben haar elke keer bij ons genomen zodra ze wakker werd over het algemeen was dat de oplossing. Niet eerst proberen in eigen kamer. Maar gewoon oppakken, meenemen en in bed gaan liggen. Zonder geluid en woorden. Na ruim een maand was het net zo plots weer over als dat het begon.

één jaar geleden

Afgelopen dagen elke avond ellende met naar bed gaan. En ook rond 6e wakker. Doorbijten en hopen dat het snel beter gaat 😅

één jaar geleden

Hier sinds zondagavond bij in bed leggen gaan staan en krijsen, alles uit bed gooien. Laten huilen helpt niet (wat ik sowieso niet gauw doen) want hij gaat door tot hij geen adem meer krijgt. Lastige is zodra ik de kamer in loop is het lachen en opluchting bij hem. Duurt zo 1,5-2 uur voor hij slaapt en niks helpt qua wiegen, knuffelen, zingen etc wat voorheen altijd hielp. Ook weigert hij sinds 2 dagen zijn middagslaap… alles is een fase zeggen ze maar hopelijk een korte.

één jaar geleden

Die was hier ook erg aanwezig🙈 Heeft een week geduurd, ook kwamen we erachter dat ze alle 4 de kiezen doorkreeg, misschien dat dat er ook deels mee te maken had🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Oh man. Hier ook sinds 3 dagen. Normaliter slaapt m’n zoontje vrij snel in na z’n flesje rond 19:30-20:00. Maar nu duurt het minimaal 1,5 uur voordat hij in slaap valt. Laten huilen helpt niet, wiegen etc heeft geen zin. Hij heeft een oor en keel ontsteking gehad dus hoop dat het nog daarmee te maken heeft want dan is het sneller over maar vrees dat het toch echt sprong 9 is

één jaar geleden

Hier is het ook feest met naar bed gaan. Slaapt tegenwoordig pas om 21 uur ipv 19 uur. Niks helpt. Ook overdag om het minste of geringste huilen. Ik hoop dat het gauw weer over is.

één jaar geleden

Pfff hij huilt en zeurt de hele dag en is mega humeurig 😵‍💫 slapen gaat redelijk als im jullie verhalen hoor.

één jaar geleden

Hier beginnen de slaapjes overdag wat minder te worden. Hij is wel de hele dag zeurderig, wilt het liefst de hele tijd opgetild worden, als ik weg loop is het huilen. S’ nachts ook wel wat onrustig, maar nog niet erg. Wij slapen samen op een familie vloerbed dus nemen hem gewoon in onze armen en vaak is dat voldoende

één jaar geleden

Gewoon niet eens 1 minuutje zelf kunnen spelen. Wil de hele dag opgetild/gedragen worden en dan wel door mama.

één jaar geleden

Reactie op rianne123456

Gewoon niet eens 1 minuutje zelf kunnen spelen. Wil de hele dag opgetild/ge ...
Helemaal hetzelfde hier. Verschrikkelijk. Slapen gaat dan wel weer hartstikke goed gelukkig. Maar dat gehang telkens bij mama, om gek van te worden

één jaar geleden

Reactie op NicoleS91

Helemaal hetzelfde hier. Verschrikkelijk. Slapen gaat dan wel weer hartstik ...
Slapen gaat hier wonderbaarlijk genoeg ook best aardig terwijl (vooral overdag) het voornamelijk drama is geweest maar nu is het dus wel zo dat ze iedere minuut dat ze wakker is aan mn been hangt. Gelukkig maken alle dikke knuffels een hoop goed maar vermoeiend is het wel! Pffft!

één jaar geleden

Reactie op rianne123456

Slapen gaat hier wonderbaarlijk genoeg ook best aardig terwijl (vooral over ...
Haha ja dat wel. Ze komt dan wel lekker bij mij liggen. Heeft ook wel iets, dat vind ik dan weer heerlijk. Ja heel vermoeiend. Ik ben ook nog eens 40 weken zwanger dus dan kan ik het wat minder hebben dat gehang😅

één jaar geleden

Hier ook echt sprong 9 😰 onze dochter slaapt echt vanaf het begin al super goed, overdag en in de avond legde we haar weg en ze sliep zelfstandig in. Nu al 2,5 week drama met slapen, hangt heel erg aan mij en het duurt nu dus ook 2/2,5 uur voordat ze slaapt.. niks helpt. Ben me heel bewust dat haar eerdere slaapritme uitermate fijn was en niet standaard maar mennnn vind deze heel zwaar!

één jaar geleden

Heel herkenbaar ! Bij ons nu 4 nachten feest. Huilen , brullen en niets helpt behalve oppakken. Gewoon uren lang, vind dit echt heel heftig.

één jaar geleden

Herkenbaar allemaal! Veel gehang overdag en niet meer zelfstandig in slaap kunnen vallen. Wiegen hem en dan valt hij na een minuut of 20 in slaap. ‘S nachts werkt dit helaas niet, zodra je zn kamer uitloopt begint hij weer. Na 2 weken gebroken nachten besloten campingbed bij ons op de kamer te zetten. Wanneer hij nu wakker wordt leggen we hem vanuit zijn eigen kamer daar in en slaapt hij gelijk verder. Werkt goed voor ons. Komen we zelf ook weer aan slaap 😅

één jaar geleden

Pff Ben kapot ik herken m’n eigen kind gewoon bijna niet. Jammeren om van alles als ze iets niet mag dikke tranen met tuiten. Continu aandacht willen en zichzelf lastig vermaken. S avonds niet meer zelfstandig in slaap vallen continu wiegen en dan soms binnen 10-20 minuten weer wakker. Na 5x ben ik er klaar ben en komt ze tussen ons in de hele nacht verder.. wanneer houdt dit op?!?!

één jaar geleden

Oh. Mijn. God. Sprong is (denk ik) al wel voorbij maar die slaapregressie, hij blijft maar huilen en schreeuwen. Deze nacht 2 uur lang, bij ons in bed genomen maar ook dat werkte niet. Dit gaat al 2 weken zo en ik ben er zooooo vreselijk klaar mee.

één jaar geleden

Is iemand toevallig al door deze sprong/regressie heen? Wij zitten hier nu bijna 4 weken in en ben er echt klaar mee, weet echt niet meer wat te doen.. 😰

één jaar geleden

Reactie op RG5991

Is iemand toevallig al door deze sprong/regressie heen? Wij zitten hier nu ...
Ik dacht 2 weken geleden dat het eindelijk beter ging. Maar na 1.5 week zijn we weer volop terug bij af!