5 Reacties

茅茅n jaar geleden

Misschien eens verdiepen in de pikler driehoek waarom emmi pikler die zo heeft bedacht. Dat is (heel kort) vooral omdat ze hun grenzen er zo mooi op kunnen ontdekken. Voor ouders spannend maar geeft kinderen veel zelfvertrouwen!

茅茅n jaar geleden

Ik heb ook toch de pikler driehoek maar besteld. Tis ons eerste kindje en ben in verwachting van de 2e. Vond dit wel een duur cadeau, maar wel het goede moment om zo iets aan te schaffen denk ik. Lijkt me super leuk om.te zien hoe ze daarop kunnen klimmen en zelfvertrouwen kweken enzo.

茅茅n jaar geleden

Wij hebben de stapelsteinen besteld. Lijkt mij leuk omdat de fantasie lekker de vrije loop kan. Ze kunnen er van alles mee, nu al maar ook als ze wat ouder zijn en ze kunnen ook lekker mee naar buiten.

茅茅n jaar geleden

Wij hebben MODU blokken gekocht (samen met de hele familie). We hebben het op een beurs gezien en mijn oudste zoontje van toen 1;5 jaar vond het helemaal fantastisch. Hij ging bouwen en stapelen maar ook als stapstenen gebruiken. Je kan er ook loopauto en hobbelpaard van maken. Het is mooi stevig materiaal. Wij kunnen niet wachten tot we het cadeau kunnen geven aan de jongste met zn eerste verjaardag. Weet zeker dat ze er samen veel plezier mee beleven.

茅茅n jaar geleden

Wij neigen ernaar de Pikler driehoek te geven!