8 Reacties

één jaar geleden

Hoe oud is je kindje? Mss is je kindje nog te jong 😉

één jaar geleden

Reactie op 1kiekeboe1

Hoe oud is je kindje? Mss is je kindje nog te jong 😉
Van 15 mei 2022, vandaar dat ik in deze groep zit. 😊

één jaar geleden

Ja, hier zeker!!! Eerste paar weken wilde hij er niks van weten en als hij toch wat binnen kreeg, kwam het er weer uit. Daarna ging het langzaam beter en nu eet hij echt alles😉

één jaar geleden

Van 15 mei 2022, vandaar dat ik in deze groep zit. 😊
Ah ok 😉 kon zijn dat je het in de verkeerde groep had gezet he 😉 bij mijn dochter was dit net hetzelfde. Hier begonnen op 5maand ongeveer en eet nu gewoon mee met de pot. Mag ik vragen waarom je pas zo laat begint met hapjes?

één jaar geleden

Reactie op 1kiekeboe1

Ah ok 😉 kon zijn dat je het in de verkeerde groep had gezet he 😉 bij mi ...
Waren al gestart met 5 maanden maar dat ging niet goed, toen nog een poging gedaan bij de 7 maanden maar toen ging het nog slechter, ze verslikte zich in vloeibaar & stukken blijven hangen in haar slokdarm. Nu mogen we heeeel langzaam dun gepureerd proberen en over 2 weken weer een slikvideo en hopelijk daarna ook kleine stukjes geven, maar als ik dit nu zo zie ben ik bang dat het nog wel even gaat duren.

één jaar geleden

Waren al gestart met 5 maanden maar dat ging niet goed, toen nog een poging ...
Oh ocharme 😞 veel succes alvast. Zal allemaal wel goed komen na een tijdje 😉

één jaar geleden

Jahoor. Was bij ons ook zo. Ze hebben een heel goed kokhals reflex. Daarom reageren ze ook zo snel. Is hier vanzelf beter geworden. Soms werkt ze zoveel broodjes tegelijk naar binnen dat ze dan ook weer gaat kokhalzen en spuugt ze weer iets uit. Vooral de ouders die het eng vinden (dat voel ik zelf ook nog wel)

één jaar geleden

Hier was het in het begin ook veel kokhalzen. Met de overstap naar brood ook weer, omdat zoontje wel eens vergat dat hij moest kauwen 🙄 Nu werkt hij zonder enige moeite een boterham weg met korstjes en al. Koekjes en crackers ook!