20 Reacties

één jaar geleden

Wij hadden hier precies hetzelfde. Van alles geprobeerd. Uiteindelijk bleek zijn tanden poetsen terwijl hij op de wc in de badkamer zit (bril en klep dicht) en hij het tandenpoets liedje van Jokie en Jet mag kijken te werken. We kunnen nu al een week of 3 goed z’n tanden poetsen. Of het zo goed blijft gaan is natuurlijk de vraag, maar elke dag dat lukt is mooi meegenomen 😃.

één jaar geleden

Hij zit al bij ons op de wc bril maar dat liedje ken ik niet. Hij is sowieso nog niet echt van de filmpjes maar kan het gaan proberen. We hebben wel altijd zelf een tandenpoets liedje maar dat helpt helaas niet

één jaar geleden

Hier is het ook een strijd. Ik geef hem zijn elektrische tandenborstel met een beetje tandpasta erop daar kauwt hij dan op en dan poets ik ondertussen met een andere tandenborstel z'n tanden zover het lukt 😅🙈 ben ook altijd wel 10 min bezig

één jaar geleden

Elektrische tandenborstel ? Heb je die a voor kids ? Hij heeft pas 4,5 tandje .. het kost me ook mijn rug omdat je in zo’n shit houding shit. Stop dan ook altijd na een paar minuten. Maar het voelt niet zo goed

één jaar geleden

Ik heb hier een elektrische tandenborstel aangeschaft (in de korting), mevrouw doet namelijk ook niet poetsen en zuigt alleen de tandpasta van de tandenborstel en is er na 10 sec wel klaar mee. Met een elektrische borstel heb ik het idee dat er in ieder geval meer gebeurd met de tandjes dan alleen kauwen 😂 plus het trillende geluid vind ze er interessant. Ook even gevraagd bij de tandarts of dit kwaad kon omdat er op de verpakking staat dat het pas vanaf 3+ jaar is ofzo, maar hij vond het juist goed! Miss dat het helpt?

één jaar geleden

Haha jeetje dat vind ik wel heel volwassen. Kan het eerst proberen met mijn elektrische borstel? Thanks voor de tip!

één jaar geleden

Hier was het ook drama. Ik had een elektrische tandenborstel gekocht voor kinderen van 0-3 maar ze vindt dat ding doodeng. Ik leg haar nu op het verschoonkussen met mijn telefoon in haar beide handjes en ik poets dan haar tanden. Niet helemaal pedagogisch verantwoord 😅 maar ik was de strijd ook zat en dit werkt goed. Kan haar tandjes nu echt uitgebreid poetsen

één jaar geleden

Hier was het ook drama. Ik had een elektrische tandenborstel gekocht voor k ...
Ja ga ik morgen ook proberen! Ben benieuwd

één jaar geleden

Reactie op romee1983

Elektrische tandenborstel ? Heb je die a voor kids ? Hij heeft pas 4,5 tand ...
Yes. Deze heeft ook een lampje kan je ook beter kijken plus dat vindt hij zelf ook interessant

één jaar geleden

Hier was het ook drama. Ik had een elektrische tandenborstel gekocht voor k ...
Hmm ja goed idee denk ik. Tanden poetsen lukt bij ons ook niet meer. Misschien inderdaad even een filmpje kijken op de telefoon of er even mee prutsen dat het dan wel lukt. Sowieso zijn dingen als verschonen en aankleden al drama want stil liggen, ho maar.

één jaar geleden

Ik ga met haar voor de spiegel sta en geeft mijn elektrische tandenborstel (aan) in haar hand. Door de trilling in haar hand en doordat ze zichzelf kan zien, mag ik haar tandjes poetsen met haar eigen borstel.

één jaar geleden

Ik heb dit meerdere keren nagevraagd bij de tandarts want vond het zo sneu en was bang dat ze een trauma aan tandenpoetsen zou krijgen😆 blijkt dat dit normaal is en het toch moet gebeuren. Hier na maaaaanden gaat het ietsje beter. Maar ligt ook aan haar gemoedstoestand. Mijn enige tip na alles geprobeerd te hebben: kies het juiste moment, lijd evt af door grappig te doen. Dit werkt voor onze clown.

één jaar geleden

Deze kopen top ding geeft allerlei kleurtjes hier succes

één jaar geleden

Reactie op NicoleS91

Hmm ja goed idee denk ik. Tanden poetsen lukt bij ons ook niet meer. Missch ...
Ja hier precies hetzelfde, ook met verschonen en aankleden. Meestal werkt liedjes zingen hier wel want dat vindt ze geweldig leuk maar als het echt drama schreeuwen worstelen is dan krijgt ze gewoon m’n telefoon in dr handen haha, scheelt een hoop strijd

één jaar geleden

Reactie op chch1990

Heb deze ook aangeschaft t.a.v. dit topic. Ben benieuwd! Hoop 'm vandaag nog binnen te krijgen.

één jaar geleden

Wij zetten een tandenpoetslied poets poets je tanden op op de telefoon sindsdien gaat hij vrijwillig met zijn mond open staan

één jaar geleden

Reactie op Diana83

Wij zetten een tandenpoetslied poets poets je tanden op op de telefoon sind ...
Welke?:)

één jaar geleden

Reactie op romee1983

Welke?:)
Deze:)

één jaar geleden

Reactie op chch1990

Bij ons ook een groot succes deze elektrische tandenborstel! We gebruiken hem nu een paar weken en hebben geen strijd meer. Top uitvinding!

één jaar geleden

Hier hielp die elektrische tandenborstel een tijdje, maar daarna weer dramaaa. Nu dat liedje van Jokie erbij op en nou gaat het weer goed, hopelijk blijft het nu zo haha