15 Reacties
één jaar geleden
Hier zijn we ook in de afgelopen 15 maanden 1 keer met zijn twee uit eten geweest. Af en toe gaat Aira een dagje extra naar de gastouder en gaan wij een dagje winkelen, lunchen of slaap inhalen 😅
één jaar geleden
Hier zijn we ook 15 maanden en nog nooit iets samen gedaan.
We hebben niemand die op haar kan passen mijn ouders wonnen ver en mijn schoonmoeder is gestorven en de rest durf ik niet haar ergens te laten
één jaar geleden
Als wij op restaurant gaan dan nemen we hem gewoon mee. Ja, dan zit hij wel eens te laat in z'n bed. So be it. Hij is super flink aangezien hij het eigenlijk al gewoon is om mee te gaan. Gewoon veel speelgoed voorzien.
één jaar geleden
Wij gaan met onze zoon uiteten en dan gaan we gewoon al om half 5 ofzo zodat we (redelijk) optijd weer thuis zijn. Verder zijn we 1 keer een nachtje met zn tweeën weg geweest en 3 keer uiteten zonder onze zoon. We gaan ook wel eens een avond weg als onze zoon al in bed ligt maar dan is het naar een verjaardag ofzo, dus niet echt iets met zn tweeën alsin datenight oid. Dan past mn neefje van 14 op en zorgen we dat we niet heel ver weg zijn, zodat we snel thuis kunnen zijn als onze zoon onverhoopt een keertje wakker wordt.
één jaar geleden
Wij proberen 1 keer in de maand iets samen te doen, meestal uiteten of lunchen en shoppen. Maar laatst ook een nachtje weg. We proberen het uiteten wel te combineren met een logeerpartijtje. Mijn zus woont bij ons in hetzelfde huis (grote boerderij met verschillende woonruimtes), dus zij past op. En mijn schoonmoeder doet vaak de logeerpartijtjes. Ook wij plannen de gastouder wel eens vaker in zodat we samen kunnen lunchen of iets doen. Ik hoop dat je iemand vindt die kan en die je vertrouwd, want het is je gegund!
één jaar geleden
Reactie op KatherineMac
Als wij op restaurant gaan dan nemen we hem gewoon mee. Ja, dan zit hij wel ...
Zo flink, als ik haar mee paak op restaurant moeten wij hasten hhh anders wordt een drama daar ze kan niet gewoon op een stoel zitten moet ze overal raken uit de stoel wandelen we doen dat niet graag met haar gewoon als we op vakantie zijn of op een normale restaurant niet voor een chic restaurant zeker niet voor ons is cv maar voor andere mensen vind ik het lastig ze betalen daar om te genieten niet voor een baby die begint te huilen luisteren hhh ik mis het om op restaurant te gaan eten en daarna iets drinken en op ons gemaak vertrekken
één jaar geleden
Wij hebben sinds kort elke donderdagavond een oppas, heerlijk ☺️ we gaan dan om 19u als de kinderen allemaal op bed liggen en zijn rond 22u thuis. Ons 14-jarige buurmeisje zit dan gewoon bij ons op de bank en heeft nog nooit iets hoeven doen 😅 we hebben natuurlijk de mazzel dat de kinderen goed slapen en zijn ook altijd in de buurt mocht er toch iets zijn. Ik miste die samen tijd ook echt en ben heel blij dat we het nu zo kunnen doen!
één jaar geleden
Reactie op Lisa98-24
Dan ben je toch meer met je kind bezig dan met een goed gesprek houden met ...
Nee hoor, hij kan zich heel goed zelf bezig houden. We moeten natuurlijk wel eens wat speelgoed oprapen of veranderen, maar voor de rest hoeven we eigenlijk niets te doen. Hij vermaakt zich zo ook wel.
één jaar geleden
Hier ook veel te weinig…. In de 15 maanden 1 keer uit eten geweest samen, en ongeveer 2 keer wezen lunchen. We hebben beide, dan we niet op ons gemak zitten. Opgejaagd voelen en snel weer naar ons meisje toe willen! 😅
We proberen wel de avonden, zeker in het weekend samen te zijn / samen film kijken / hapjes. Als ze slaapt!
één jaar geleden
Weekend weg eigenlijk nooit. We hebben weinig mensen die op kunnen passen.
Avondje weg sporadisch een keer.
Maar we willen dit nu wel om de maand doen. We hebben een superlief opasmeisje gevonden zodat wij een avondje uit kunnen.
In 15 maanden zijn wij 2x uit eten geweest en 1x naar een concert.
En nog wel eens een dagje weg. Dan beide vrij genomen van werk op een opvang dag.
Dat is gewoon te weinig. Dus we willen nu minimaal om de maand date avondje plannen.
één jaar geleden
Wij gaan elke 3 maanden wel een weekendje weg of iig een nachtje. Oma past dan op die woont ver weg maar we plannen het dus ook ver vooruit.
Wij hebben geluk dat we flexibel werk hebben, dus doen soms ook samen lunchen als de kleine bij de opvang is.
We proberen ook als het kan wel elke 6 weken een keer uiteten te gaan samen. Die tijd samen is ons mega dierbaar. Uiteten met de kleine doen we ook maar is niet hetzelfde.