18 Reacties

één jaar geleden

Gefeliciteerd! Helaas is de HG heel vervelend voor je.. Je hebt van die speel klimrekken voor binnen. Misschien een glijbaan? Hier is een Ikea keuken echt een succes. Boekjes waar muziek uit komt. IJscokar van vtech. En heb je een tuin? Anders misschien lekker in de tuin laten spelen terwijl je erbij zit? Lastig.. Succes! Hopelijk heb je hier wat aan. Anders hopen dat je nog meer andere goede tips krijgt.

één jaar geleden

Gefeliciteerd! Helaas is de HG heel vervelend voor je.. Je hebt van die ...
Sorry las later je titel "binnen laten spelen" haha. Dus het tuin idee moet je maar even overheen lezen.

één jaar geleden

Mijn zoontje vind deze echt geweldig nu is hij 1,5 maar is er al vanaf 6/7 maanden druk mee. https://www.bol.com/nl/p/vtech-baby-rijd-leer-letterlocomotief-interactief-speelgoed-cijfers-kleuren-letters-van-1-tot-3-jaar/9300000034136252?referrer=socialshare_pdp_androidapp

één jaar geleden

En vtech autootjes en vliegtuig vind hij leuk kan die uren zoet mee zijn

één jaar geleden

Hier is duplo een enorm succes!

één jaar geleden

Boekjes (met geluid of flapjes maar dat hoeft niet per se) ze heeft duplo primo wat ze ook leuk vind(in de winkel niet meer verkrijgbaar maar op internet wel) maar eerlijk gezegd is zelf spelen op het moment best moeilijk voor haar dus ik hoop ook om hier nog goede inspiratie op te doen

één jaar geleden

Lalaboom is hier een dikke hit

één jaar geleden

Reactie op Ctjuh

Mijn zoontje vind deze echt geweldig nu is hij 1,5 maar is er al vanaf 6/7 ...
Hier ook een dikke hit! Afgelopen kerst gekocht en hij is nog steeds iedere dag druk met zijn trein

één jaar geleden

Top bedankt voor de tips allemaal, hier kan ik wat mee!!

één jaar geleden

-Duplo( mijn zoontje vind het helemaal geweldig als ik hem er een boterhamzakje bij geeft dan gaat hij ze daar in doen en loopt dan door heel het huis heen en is er dan echt lang zoet mee) -Stapeltoren - looptractor -skippypaard - kruiptunnel -strandbal Zoontje is 17maanden en kan zich hiermee heel goed zelf bezig houden

één jaar geleden

Hier nog een HG mama, ik ben nu 8,5 week en mijn zoontje vermaakt zich heel goed met de helicopter en de auto van Vtech. Niet ideaal, want ik deed ook veel samen, maar voor nu werkt het goed. Hang in there 🥰🥰

één jaar geleden

Van die magnetische bouwsteentjes heeft mij dochter veel zelf mee gespeeld. Kinetisch zand vindt ze ook geweldig, maar moet je daarna wel schoonmaken. Houten treinbaan is ook leuk. Ik maak ook weleens een soort parcours door het huis, kun je daarna zelf op de bank zitten.

één jaar geleden

Reactie op Ctjuh

Mijn zoontje vind deze echt geweldig nu is hij 1,5 maar is er al vanaf 6/7 ...
Ik heb deze op de kop getikt op marktplaats. Hier ook al meer dan een half jaar een dikke hit.

één jaar geleden

Hee hee, even benieuwd hoe het inmiddels met de HG gaat? 🥰

één jaar geleden

Reactie op Nienke3061

Hee hee, even benieuwd hoe het inmiddels met de HG gaat? 🥰
Lief dat je t vraagt. Ik kan niet meer warm eten en lig eigenlijk alleen maar op de bank, misselijk en veel overgeven. Vanmorgen bij de huisarts geweest en die was gelukkig heel meedenkend dus nu tijd om te gaan experimenteren wat deze zwangerschap qua medicatie verlichting zal geven.

één jaar geleden

Lief dat je t vraagt. Ik kan niet meer warm eten en lig eigenlijk alleen ma ...
Oh bah… ik heb zelf ook een HG zwangerschap dus herken het gevoel. Het is gewoon ellende 😩 Sterkte en hang in there 🥰

één jaar geleden

Reactie op Nienke3061

Oh bah… ik heb zelf ook een HG zwangerschap dus herken het gevoel. Het is g ...
Voor jou ook sterkte en onthoud waarvoor je het doet! 🥰

één jaar geleden

Reactie op Smeertje

Van die magnetische bouwsteentjes heeft mij dochter veel zelf mee gespeeld. ...
Houten treinbaan is hier ook favoriet en van die nep duplo blokken. Magnetische bouwstenen hebben wij niet maar speelt hij bij vrienden thuis vaak wel lang mee. Sterkte met de zwangerschap!