10 Reacties

één jaar geleden

Hallo Ik ging nu nr Italië met mijn dochter van 10 maand dus geen lange reis. Tips Zorg dat je een apparte zak met je voeding,water,flessen hebt is handig Veel verschillende speeltjes om aan te bieden. In nood hadt ik op de ipad of gsm een filmke gedownload via netflix of YouTube maar dit gebruikte ik dus niet , maar was vooral uit nood. Draagzak is handig omdat je niet bij elke vliegmaatschapij je buggy kan bijhouden tot aan de vlieger. Melk geven bij het opstijgen voor de oren hielp bij ons.

één jaar geleden

Hallo, Ik heb naar Marokko vorige maand geweest, dus geen lange reis 2uur in de vliegtuig. Mijn dochtertje was 9maanden het was moeilijk met haar in de vliegtuig want ze kan niet slapen, ik heb filmpje in mijn tlfn gedownload was handig een beetje een paar spelletjes die chips van kruidvat was ook handig zeker eten en melk, water mee pakken en ook een extra kleren.

één jaar geleden

Hallo ! Ook ik heb geen lange reis gemaakt maar ben inmiddels wel al 2 keer met me meisje naar Turkije geweest. Mijn tip voor de vlucht zou zijn om een tas voor haar onder de stoel voor je te zetten zodat je alles bij de hand hebt. De eerste keer heb ik borstvoeding gegeven tijdens het opstijgen en de tweede keer heb ik een flesje gegeven. Wij hebben een thermosbeker met warm heet warm en een flesje koud water zodat we dat met wegrijden van het vliegtuig konden mixen. Geen idee of dit het makkelijkst is maar zo deden wij dat 😅😅 Bij onze maatschappij kon je een kinderbedje reserveren als je op de eerste rij reserveerde. Misschien is het een idee om dat bij jou maatschappij even na te kijken of daar opties in zijn. Uhhhh verder wat er al gezegd is. Misschien is in geval van nood handig om een filmpje op je telefoon te hebben en speelgoed meenemen wat ze heel leuk vind. Oh en een potje kunnen ze in het vliegtuig door middel van heet water gewoon opwarmen. Dat vond ik ook heel fijn. Ik denk dat zetpillen en ors meenemen handig is.

één jaar geleden

Wij zijn met onze oudste destijds naar curacao gevlogen, 10 uurtjes vliegen. Met stijgen en landen hebben we een fles gegeven met een kleine speen erop, zodat ie lekker lang bezig was. Ook hadden we krentjes bij. Hij deed denk ik wel 45 minuten met 1 doosje. Verder laat je je kleintje gerust over het gangpad kruipen/lopen. Dan is ie het stuk op schoot een stuk makkelijker. Je hebt een eigen tv schermpje, doet ook wonderen Slapen in de draagzak op schoot vonden wij fijn. Hij gaf zonder draagzak moeilijk over aan zn slaap, maar in de draagzak weet hij dat hij geen kant op kan en dan sliep ie zo !!!!Verder neem je eigen eten mee voor je kleintje, die tellen ze niet mee met de maaltijden!!! Je krijgt zelf wel eten aan boord maar je kleintje dus niet. Denk dus aan wat potjes, ook op de terugweg En verder gewoon niet te druk maken... het ergste wat er kan gebeuren is eventjes huilen... wandel dan gerust wat rond, mensen moeten er maar begrip voor hebben dat er kids aan boord zijn

één jaar geleden

Wij zij afgelopen december met onze dochter (toen 7 maanden) naar Cost Rica gevlogen. Ik vond een draagzak een must. Verder de speen en knuffeltje aan speenkoorden vast gemaakt zodat ze niet op de vieze vloer konden vallen. Lege thermosfles is bij flesvoeding handig. Kun je aan boord meteen laten vullen zodat je altijd een flesje kunt maken en niet op het personeel hoeft te wachten. Grote hydrofiele doeken zijn overal handig voor. Genoeg snacks, knijpfruitjes mee voor onderweg. Ook handig met opstijgen/landen.

één jaar geleden

Mega thanks voor de tips allemaal! Heb ik wat aan, ik ben heel benieuwd hoe het gaat binnenkort 🙏🏼

één jaar geleden

Wat tof voor jullie! Wij zijn nu in Costa rica. Ook hier knijpfruit bij landen en stijgen. We hebben gebeld mbt inchecken en kregen de rij vooraan met veel beenruimte (stond geblokkeerd met inchecken, dus konden we niet aankruisen). Daar kon ons zoontje slapen op de grond. De reis ging heel goed!

één jaar geleden

Reactie op Mtobe

Hallo ! Ook ik heb geen lange reis gemaakt maar ben inmiddels wel al 2 ke ...
Mag ik vragen welke vliegmaatschappij dat was?wij gaan ook binnenkort baar Turkije

één jaar geleden

De meeste vliegmaatschappijen hebben een bedje voor kinderen tot 10 kg, en maximaal 65 cm lang. Dus grote kans dat die van ons er niet meer in mogen!

één jaar geleden

Reactie op Ninka

De meeste vliegmaatschappijen hebben een bedje voor kinderen tot 10 kg, en ...
Oohhh oke dank je wel voor de info