7 Reacties
2 maanden geleden
Hier hebben wij een enorme fan van auto’s (eigenlijk alles met wielen). Hij vindt alle auto’s leuk, maar grijpt toch het meeste naar zijn Cars auto’s (vergelijkbaar met Hotwheels, ook van metaal). Wij zijn dus daar in meegegaan en breiden zijn verzameling Cars auto’s uit. Daar zal hij ook langer plezier van hebben dan zijn Toet Toet auto’s, want die zijn echt meer voor kleine kinderen terwijl onze buurjongen van 10 ook nog steeds met Cars auto’s speelt.
2 maanden geleden
Onze zoon vindt toet toet autos wel leuk bij anderen als er niks anders is, maar thuis pakt hij toch eigenlijk dagelijks liever de autos die er 'echt' uit zien. Vgm vallen hotwheels ook wel in die laatste categorie toch? Denk dat die veel langer leuk blijven.
MOD
2 maanden geleden
Hier speelt hij met alle auto's door elkaar en elke dag staat er een file op de tafel van hotwheels, oude auto's, houten auto's en toet toet auto's. Het maakt hem allemaal niet uit. Zijn kleine broertje van 7 maanden speelt ook overal mee, maar probeer ik uit veiligheid wel meer naar de toet toet auto's te leiden.
2 maanden geleden
Mijn zoontje speelt heel graag met de toet toet auto’s omdat die geluid maken. Maar sinds hij een bak met oude auto’s van mijn broer (soort hotwheels) heeft gekregen speelt hij daar ook heel vaak mee. Persoonlijk vind ik toet toet ook leuker dan hotwheels.