12 Reacties

één jaar geleden

Pet op, insmeren, een niet te dure broek aan en lekker laten gaan :)

één jaar geleden

Niks! Hier kruipt ze ook op de tegels. Ze lijkt er geen last van te hebben 😊

één jaar geleden

Reactie op NvSdB91

Aaaah mega schattig!

één jaar geleden

Wat is precies je vraag? Waar zoek je tips voor?

één jaar geleden

Zitten jullie dan relaxt in de tuin? Gisteren geprobeerd en hij vloog meteen op de paardebloemen af die jij in z'n mond wilde stoppen... ik zie de tuin vol gevaren met alle planten en bloemen.

één jaar geleden

Reactie op MamaLi90

Zitten jullie dan relaxt in de tuin? Gisteren geprobeerd en hij vloog metee ...
Het is niet zo dat ik een dutje ga doen of met m’n ogen dicht ga zonnen, maar ik zit op zich best relaxed in de tuin hoor. Hij stopt wel eens wat dingen in zijn mond, maar haal dat er meteen weer uit als ik het niet voor ben. Hier scheelt het misschien dat hij voornamelijk onze hond achterna gaat. En onze planten en bloemen zitten in een hele grote ‘bak’ die is afgezet met een border. Daardoor kan hij daar niet echt bij. Het gras en de bijbehorende bloemetjes wel, maar dat is te overzien. Giftige planten hebben we gelukkig toch niet staan.

één jaar geleden

Reactie op Pama

Wat is precies je vraag? Waar zoek je tips voor?
Vroeg me af hoe jullie in de tuin zitten met je kids. In een speelhoekje, gewoon op de tegels, vreten ze idd de bloemen niet op😝 kapotte knieën van de tegels.

één jaar geleden

Ik heb nep grasmatten gekocht! Weet nog niet hoe het verder zou gaan want dit gaat dan ook de eerste keer zijn! Heb ook een schaduwplek gekocht die ik dan daarboven ga plaatsen en bij de lounge gedeelte is een grote zweefparasol! Ben ook echt benieuwd hoe het gaat zijn!! Lijkt me wel heerlijk om gewoon met hem in de tuin zijn!!🥰

één jaar geleden

Reactie op NvSdB91

Precies! Beetje opletten van wat ze in hun mond stoppen, maar beetje gras kunnen ze wel tegen 🤣 Ik snap ook wel dat een baby wil weten hoe dat proeft haha. Ze moeten het leren en ontdekken.

één jaar geleden

Hier een wind/water afstotend buitenpak aan van ielm. Kleding blijft droog en heel en hij kan lekker zijn gang gaan

één jaar geleden

Wij moeten de tuin echt nog baby en zomer klaar maken 🙈. Ze krijgt voor haar verjaardag een Speelhuisje en we hebben al een schommel en een glijbaan. De schommel vindt ze wel leuk. Het grind vind ze ook erg leuk, maar dat steekt ze ook in haar mond dus moet je echt goed opletten. Ze kruipt gewoon overal. Alleen moeten wij gewoon heel goed nog even opruimen en schoonmaken. Ik denk dat het belangrijk is dat er geen hele gevaarlijke en giftige dingen liggen en dat je het goed in de gaten houdt waar ze spelen en waarmee.

één jaar geleden

Reactie op preggie ❤️

Hier een wind/water afstotend buitenpak aan van ielm. Kleding blijft droog ...
Goede tip!