22 Reacties

één jaar geleden

Wat bedoel je met tutor?

één jaar geleden

Reactie op El90

Wat bedoel je met tutor?
Fopspeen

één jaar geleden

Tutor fout geschreven bedoel ik tutje🚨🚨🚨

één jaar geleden

Meerdere speentjes in haar bed neerleggen? Gewoon een stuk of 5? 😅

één jaar geleden

Bij mijn dochter liggen er 4 of 5 spenen in bed. Ze kan ze zelf pakken en indoen. Zo hoef ik er niet elke keer uit als ze wakker wordt.

één jaar geleden

Reactie op MamavanVajèn

Bij mijn dochter liggen er 4 of 5 spenen in bed. Ze kan ze zelf pakken en i ...
Ik kan niks anders in haar bed liggen anders begint ze daarmee te spelen en ze slaapt niet meer maar ik ga het proberen 🤞

één jaar geleden

Reactie op Gigix

Meerdere speentjes in haar bed neerleggen? Gewoon een stuk of 5? 😅
Hhh ik ga het proberen 🤞

één jaar geleden

Ik heb er ook altijd 4 in haar bed liggen en altijd glow in the dark speentjes.

één jaar geleden

Reactie op Sesame

Ik heb er ook altijd 4 in haar bed liggen en altijd glow in the dark speent ...
Ja hier ook en de glow in the dark is echt top! En daarnaast heb ik er nog van die maantjes aanhangen. Hij kan ze bijna niet missen snachts

één jaar geleden

Reactie op Rss176

Ja hier ook en de glow in the dark is echt top! En daarnaast heb ik er nog ...
Wat bedoel je met de maantjes?

één jaar geleden

Ik heb een speenkoord die aan haar vast zit, dus ze weet inmiddels dat haar speen altijd daarmee te vinden is!

één jaar geleden

Wat bedoel je met de maantjes?
Deze heb ik aan de speentjes hangen

één jaar geleden

Reactie op MamavanIsa1997

Ik heb een speenkoord die aan haar vast zit, dus ze weet inmiddels dat haar ...
Ben jij niet bang om die aan haar vast zitten tijdens het slapen? Het kan op haar nek draaien!

één jaar geleden

Ben jij niet bang om die aan haar vast zitten tijdens het slapen? Het kan o ...
Nee hoor is daar veel te kort voor en het zit vast aan haar truitje op haar borst onder haar slaapzak. Dus als ze hem uitspuugt zit hij onder haar kin.

één jaar geleden

Hier een Difrax speenkoord in gebruik, omdat we hetzelfde probleem hadden. Was advies van een vriendin met baby. Nu al enkele maanden in gebruik en super tevreden mee. Niet gevaarlijk (koord is best kort), en onze dochter vindt met gemak haar speen terug en stopt hem zelf weer terug in haar mond. Klemmetje zetten we vast aan de slaapzak.

één jaar geleden

Reactie op Marel1

Hier een Difrax speenkoord in gebruik, omdat we hetzelfde probleem hadden. ...
Het is deze?

één jaar geleden

Ik kreeg gister het advies om zo'n tutdoek/ speenknuffel aan de speen vast te maken. Kind kan speen sneller vinden en het valt ook niet zo snel door de spijlen heen. Ik ga het maar eens proberen want ik moet er ook regelmatig uit voor de speen

één jaar geleden

Ik heb ook een speenkoord er aan hangen. Soms vind ik die 's ochtends alsnog los van haar slaapzakje (ze weet hoe ze m los moet maken haha), maar dat is hier echt DE oplossing geweest! Ik klip m idd laag genoeg vast zodat het koord nergens omheen kan. Niet die van difrax overigens, want als ik die vastklik aan dr slaapzak, dan staat het klipje rechtop. En dat doet haar pijn als ze op dr buik draait. Wordt ze daar weer wakker van haha

één jaar geleden

Reactie op Bertje-225

Ik heb ook een speenkoord er aan hangen. Soms vind ik die 's ochtends alsno ...
Mijn dochtertje kan het ook los laten ik gebruik het als naar buiten moeten gaan of ergens meestal doe dat los en begint daarmee te spelen. Ze slaapt ook op haar buik dus wil dat zeggen dat het geen oplossing is?

één jaar geleden

Mijn dochtertje kan het ook los laten ik gebruik het als naar buiten moeten ...
Ze maakt het niet altijd los, vaak als ze vroeg wakker is en gaat spelen. Bij een buikslaper zal de difrax geen oplossing zijn, maar 1 met een platte clip is het proberen waard toch? En het ene kind is het andere niet. Voor mijn dochter was het wel de oplossing