24 Reacties
één jaar geleden
Nee je bent zeker niet de enige! Ik moet er nog even niet aan denken ondank ...
Ja, dat begrijp ik helemaal! Ik heb ergens ook schrik om te kort te komen in het verzorgen van mijn kindje nu als er dan een tweede bijkomt, want dan weer opnieuw alles meemaken, heb keizersnede gehad, borstvoeding gegeven etc… En dan zijn er ook nog die nachten waarop ze wakker worden van de pijn door bijvoorbeeld nieuwe tandjes. Op dit moment hebben we een kleintje dat ziek is met een oorontsteking en twee doorkomende kiezen dus ik snap de gebroken nachten maar al te goed…
één jaar geleden
Reactie op ks_baby
Ik heb letterlijk dit. Ben 37, geen crèche uit angst. Kindje bijna 16 maand ...
Dat is idd vergelijkbaar met mijn situatie/gedachte. En haha echt waar, dat heb ik ook al gedacht; laat het ons maar gewoon overkomen dan heb je geen andere keus en moet je wel…
Dat is misschien ons probleem; over alles teveel nadenken..🤭
één jaar geleden
Rond deze tijd wel ja, of je het wel of niet doet.
Mijn schoonmoeder doet werkelijk niks om ons te helpen. Alles moeten wij alleen opknappen. Voor ons een goede reden om het er bij 1 te houden
één jaar geleden
Reactie op Eendje32
Dat is idd vergelijkbaar met mijn situatie/gedachte. En haha echt waar, dat ...
Hahaha moest hardop lachen.. idd.. ik hoor dagelijks van iedereen.. je denkt teveel na! (Alsof al dat denken me ooit iets goeds heeft gebracht 😬).. Heb je ook dat je om je heen kijkt en veel mensen meerdere kindjes ziet krijgen en dan denkt.. hoe doen zij dat! Maar ook erna de gedachte.. dan kan ik het vast ook?