31 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Jessyx
Hoe gaat het nu met je?
Niet echt, hij weerkaatst alles op mij. Ik heb het gedaan. Pfff 😔
één jaar geleden
Gaan scheiden is het beste.
Wij vrouwen zijn zo sterk hebben geen man nodig. We doen toch al 95% alles in huis of met de kids.
Lig zelf in scheiding omdat die ook idd een narcist is(alle mannen zijn egoïstisch) en moet je zeggen ben enorm opgelucht. Voor de kleine ook beter als alleen maar ruzie of mama teleurgesteld zien steeds.
Om je kind bij elkaar te blijven is niet de motivatie die je hoort te hebben in je relatie.
Succes allemaal.
één jaar geleden
Reactie op ilonaaylin
Wij vrouwen zijn zo sterk hebben geen man nodig ...
Jij durft te zeggen gaan scheiden chapeau ik ga dat nooit tegen iemand kunnen dat zeggen 🙊
Alle mannen ze zijn zo hoor mijn man doet ook niks als ik niet vraag ik moet altijd takken geven, dan doet hij het🤷🏻♀️
We hebben mannen nodig en de mannen hebben vrouwen nodig dat is de natuur van de mensheid.
één jaar geleden
Jij durft te zeggen gaan scheiden chapeau ik ga dat nooit tegen iemand kunn ...
Mannen zien misschien niet alles inderdaad maar echt niet alle mannen zijn zoals missj1987 omschrijft (zeg niet dat jij dit zegt met jouw bericht hoor haha). Ik vind wel dat als je als moeder meer doet, dat je op zn minst respect en dankbaarheid mag verwachten. En als je dat niet krijgt, dan ben ik het eens dat je beter voor jezelf kan kiezen. Een relatie moet wel wat opleveren. Ingewikkeld is het...
één jaar geleden
Reactie op ilonaaylin
Wij vrouwen zijn zo sterk hebben geen man nodig ...
Ik zeg niet dat scheiden het beste is en dat alles mannen hetzelfde zijn.
Want ik ken koppels waar de man meer in het huishouden doet dan de vrouw.
Maar daar gaat het bij mij niet om. Het gaat vooral over het feit hoe hij doet tov mij en de kinderen. Zijn mentaliteit, negativiteit en dat de wereld enkel ok hem draait.
Ik heb geen man nodig om mij te onderhouden. Maar een man nodig om mij en mijn kinderen lief te hebben en niet enkel alleen zichzelf.
één jaar geleden
Vrouw,
Hoe kun je rechtvaardigen in een situatie te blijven waarvan je dochter in therapie moet?
Dat je voor jezelf iets accepteert, prima. Maar wat leer je je dochter nu?
Als thuis niet veilig voelt, als thuis niet fijn is, waar gaat zij dan heen? Misschien is ze er nu te jong voor, maar voor je t weet is ze buiten met de verkeerde types en laat ze zich ook zo behandelen omdat dit haar normaalbeeld is.
Heb je al eens gevraagd aan je dochter hoe zij zich erover voelt, hoe het voor haar is? Neem je de tijd om haar te vragen hoe zij zich thuis voelt?
Kinderen weten veel verborgen te houden om hun ouders te beschermen als ze zien dat ze het zwaar hebben. Wie weet wat er allemaal nog meer gebeurd als jij het niet kunt zien?
Own up to it!
één jaar geleden
Reactie op miss J1987
Ik zeg niet dat scheiden het beste is en dat alles mannen hetzelfde zijn.
...
*Je hebt geen man nodig. Punt.
* Je hebt geen man nodig om van jou te houden of om van de kinderen te houden.
Jij moet van jezelf houden. Je kinderen moeten van zichzelf houden.
één jaar geleden
Reactie op MC1986
Vrouw,
Hoe kun je rechtvaardigen in een situatie te blijven waarvan je doch ...
De reden dat mijn dochter in therapie moet is niet door hem. En ja ik vraag aan mijn dochter heel veel hoe ze haar voelt.
Ze is gehecht aan hem. Dat is de reden waarom de beslissing eens zo moeilijk is.
Haar eigen vader heeft ze niets aan.
Ik doe alles op alles voor mijn kinderen daar mag je gerust van zijn.
één jaar geleden
Reactie op miss J1987
De reden dat mijn dochter in therapie moet is niet door hem. En ja ik vraag ...
Je schrijft toch dat hij haar aan het pesten was, dat ze daarom in therapie is? Of groepscursus, hoe je het noemt.
Maar, doe ermee wat je wilt. Als jij ziet dat jouw kinderen gelukkig zijn. Dat kan ik niet beoordelen, dat zie jij zelf het beste. ♥️