16 Reacties
één jaar geleden
Ik zou hem lekker zijn eigen boterhammetje geven. Who cares wat anderen daarvan vinden? Zolang jij en je vriendinnen (en de driejarige) eten en drinken bestellen, ben je gewoon een betalende klant en mag jij best je baby een eigen boterham geven.
Lekker doen, vooral als hij net beter is :)
één jaar geleden
Ik doe waar ik me goed bij voel. De ene keer koop ik daar wat en de andere keer neem ik wat mee :)
één jaar geleden
Ken je het tentje waar je heen gaat? Als ze je daarvan weet dat je iets kan bestellen wat voor je kindje goed is, dan zou ik dat doen, met een boterham hummus mee voor de zekerheid.
Ik ben niet moeilijk met dingen die m'n baby eet (ze eet lekker met mij mee) maar zou zonder gene een boterham voor haar uit m'n tas halen hoor. Veel plezier!!
één jaar geleden
Ik neem altijd een gesneden boterham mee in een bakje. Ze eet sowieso nog wel een paar hapjes van ons mee. Ik ben nog nooit in een restaurant geweest waar ze daar moeilijk over doen. Ik heb ook wel potjes opgewarmd in restaurants doen ze ook niet moeilijk over.
één jaar geleden
Mijn zoontje gaat al met ons mee sinds hij een paar weken oud was. Ik neem gewoon eten voor hem mee (dat zijn nu 2 boterhammen met beleg en beker water). Zolang hij nog niet iets eet dat op een kaart staat, blijf ik dat zo doen.
Ik heb er eigenlijk nooit over nagedacht wat anderen daarvan vinden, maakt me eerlijk gezegd ook niet veel uit.
De horeca kan nog lang genoeg goed verdienen aan mijn hongerige kind 😄.
één jaar geleden
Ik neem altijd brood of een snackje voor hem mee.
Ik zit nog zo bovenop zijn eten, zou juist de irritante moeder zijn die precies zou gaan vragen naar ieder ingrediënt, hoe het is klaar gemaakt, waar het vandaan komt, biologisch etc.. nee dat doe ik die arme mensen in het restaurant niet aan 😂🙈
één jaar geleden
Ik neem soms mee of ik vraag een boterham in het restaurant, beide kan op deze leeftijd vind ik!
één jaar geleden
Ik neem m'n eigen boterham mee voor hem. Ik woon in de stad en ga vaak uit lunchen. Nog nooit problemen mee gehad of gek aangekeken. Doet bijna iedereen met baby.
één jaar geleden
Heb altijd wat bij me, vanwege zijn koemelkallergie. Als ze daar iets passends (droge boterham met fruitpuree ofzo) willen maken, dan mag hij dat. Anders eigen brood. Meestal is er wel iets wat hij kan eten.