16 Reacties

één jaar geleden

Er komt in Nederland zo goed als bronwater uit de kraan, dus zou niet weten waarom niet 😊

één jaar geleden

Ja wij geven vanaf het begin al kraanwater. Zolang je niet in een super oud huis woont, is dat gewoon prima. Hier nooit iets gemerkt in ieder geval

één jaar geleden

Ik heb altijd afgekoeld gekookt water gegeven en blijf dit voorlopig nog doen. Is een bepaald gevoel wat voor mij goed voelt..

één jaar geleden

Ik geef altijd gewoon kraanwater

één jaar geleden

Hier sinds dag 1 al kraanwater.

één jaar geleden

Voor de fles deels gekookt water en aangevuld met kraanwater, vanaf dag 1 al

één jaar geleden

Waarom gebruik je bronwater?

één jaar geleden

Reactie op Ber22

Waarom gebruik je bronwater?
In de kraamperiode is dat ons aangeraden en dat hebben we eigenlijk tot nu toe zo aangehouden

één jaar geleden

Altijd kraanwater gebruikt met de fles en ze drinkt nu ook water uit een drinkbekertje wat we vullen met kraamwater.

één jaar geleden

Wij hebben ook een tijdje bronwater gebruikt, schijnt te helpen bij krampjes! Maar na de krampjes periode zijn wij gelijk weer terug gegaan naar kraanwater

één jaar geleden

Tot 6 maanden oud ook steeds bronwater gebruikt. Achteraf overgeschakeld naar kraantjeswater maar wel laten filteren door mijn Brita kan.. Gaf mij een iets geruster gevoel

één jaar geleden

Altijd al kraanwater gegeven

één jaar geleden

Na een paar maanden, sws kraanwater.

één jaar geleden

Altijd al kraanwater gedaan

één jaar geleden

Hier ook altijd kraanwater gebruikt!

één jaar geleden

Ik heb tot 11 maanden bronwater gebruikt. Nu gewoon kraanwater, wel gewoon koud en dan opwarmen. Lauw leidingwater schijnt niet zo goed te zijn. Geen problemen mee gehad 😊